افجه ای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سعی کردیم بحران را کنترل کنیم

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: به عنوان مجموعه مدیریتی باشگاه سعی کردیم در حد توان بحران را کنترل کنیم لیکن هنوز تا حصول رضایت کامل هواداران به زمان نیاز داریم.

سید سعید افجه ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه باشگاه استقلال تا حصول رضایت کامل هواداران به زمان نیاز دارد و به امیدخدا این عزیزان این فرصت را به مدیریت و کادر فنی خواهند داد.

وی تصریح کرد: باور داریم که تزریق آرامش و اجتناب از حواشی کاذب ، راه را برای نتیجه گیری مطلوب مجموعه فنی و بازیکنان هموار می کند.

وی درباره توهین هواداران به برخی از بازیکنان تیم ملی عنوان کرد: هواداران عزیز می دانند که پرداختن به برخی حاشیه ها به تیم لطمه میزند و مطمئنا جامعه استفاده از ادبیاتی که منجر به توهین به هر شخصی شود را نمی پسندد. 

افجه ای افزود: لذا ما هوداران را به خویشتن داری و صبر بیشتر دعوت می نماییم.

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص بخشیده شدن جرایم بازیکنان بیان کرد: با توجه به مصوبه هیات مدیره باشگاه جریمه مذکور (ده درصد کسر از قراردادهای کلیه عوامل فنی ) به عنوان جریمه قطعی و بدون تجدید نظر خواهی تصویب شده است.

وی افزود: لیکن اگر در آینده روند تیمی مناسب و نتیجه گیری مد نظر هواداران حاصل شود راهکارهایی در چارچوب آیین نامه باشگاه وجود دارد که جریمه فوق را به مرور قابل جبران خواهد کرد.

وی درباره وضعیت آندرانیک تیموریان اظهار کرد: اجازه بدهید ظرف یکی ، دو روز آینده با تشکیل کمیته نقل و انتقالات این مساله در خصوص وی هم تصمیم گیری و اظهار نظر خواهد شد. 

افجه ای در خصوص ورودی و خروجی تیم با توجه به نقل و انتقالات عنوان کرد: تنها قراردادی که در باشگاه استقلال رسمی شده مربوط به میلاد سلیمان فلاح بوده که درخواست سرمربی صورت گرفته است و در لیست خروجی نیز پژمان نوری از جمع آبی پوشان جدا شده است و به همین منوال هر لیست خروجی و ورودی به صورت پیشنهاد کتبی از سوی قلعه نویی اعلام و در کمیته مذکور نهایی می شود و به اطلاع عموم خواهیم رساند.

انتهای پیام/
برچسب ها: افجه ای ، استقلال ، آندو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار