همایش "بهبود یافتگان از سرطان" در هتل المپیک برگزار می شود

اداره سلامت حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 با مشارکت مرکز تحقیقات سرطان و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همایش "بهبود یافتگان سرطان" را پنج شنبه همین هفته در هتل المپیک برگزار می کند.

قاسم مولایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت آموزش عمومی در خصوص عوامل ابتلا به سرطان، همایش مردمی کنترل سرطان با حضور بیماران سرطانی - بهبودیافتگان و خانواده آنان، گروه های مرتبط و عموم مردم از ساعت 9 تا 12 روز پنج شنبه 13 آذر ماه برگزار می شود. این برنامه در خلال کنگره بین المللی سرطان های دستگاه گوارش که در همین تاریخ در هتل المپیک برگزار می شود، به اجرا درخواهد آمد.

وی افزود: با توجه به توصیه پزشکان، درمان بهتر، نتیجه تشخیص زودرس است و از آنجا که سرطان های دستگاه گوارش یکی از شایع ترین بیماری هاست، بررسی علائمی همچون خون روشن یا تیره در مدفوع، سابقه پولیپ های روده در خود یا خانواده، تغییرات عادات دفعی روده نظیر یبوست یا اسهال، وجود بستگانی که دچار سرطان دستگاه گوارش شده اند و ... را باید جدی گرفت.

از شهروندان علاقه مند به حضور در این همایش دعوت می شود، برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و شرکت در همایش به خانه های سلامت محله های 9 گانه مراجعه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار