جانشین فرمانده کل سپاه در جمع خبرنگاران:

بسیجیان، دشمنان انقلاب را به خوبی شناسایی کرده‌اند/ حقوق بشر برای آمریکایی‌ها یک حقوق منسوخ شده است

سردار سلامی در مشهد مقدس گفت: بسیجیان جامعه ما دشمنان انقلاب را به خوبی شناسایی کرده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛ سردار حسین سلامی دقایقی پیش در حاشیه اجتماع 4 هزار نفری بسیجیان دانشگاه‌های مشهد در جمع خبرنگاران گفت: جوانان بسیجی ما خوشبختانه در عرصه‌های فرهنگی و سیاسی مفاهیم انقلاب را به خوبی درک کرده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: جوان بسیجی جامعه امروز ما به خوبی دشمن را شناسایی کرده است و با بصیرت در حال مبارزه با دشمن است.

وی اظهار داشت: دانشجویان ما در حقیقت همه بالقوه بسیجی هستند، عده‌ای عضو بسیج بوده و عده‌ای خیر؛ در مجموع می‌توان گفت تمام دانشجویان ما تفکر و روحیه بسیجی دارند.

سردار سلامی گفت: دانشجویان ما با روحیه انقلابی دل به نظام اسلامی داده و با همین روحیه در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند و باید گفت دانشجوی ما یک دانشجوی بیدار و انقلابی بوده که در تمام عرصه‌ها به ویژه در عرصه‌های علمی موفق و پیروز بوده است.

جانشین فرمانده‌ کل سپاه با بیان اینکه اجتماع دانشجویان بسیجی پیام استکبارستیزی دارد، گفت: اجتماع دانشگاهیان بسیجی از جمله اجتماع 4 هزار نفری دانشجویان بسیجی مشهد پیامش متوجه همه بوده است چرا که همه به نوبه خود مسئولیت دارند و مهم‌ترین پیام آن استکبارستیزی و عدم نرمش در مقابل دشمن است، البته مسئله نرمش قهرمانانه که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده مسئله دیگری است.

وی با بیان اینکه ما باید همراه با نرمش قهرمانانه سرسختی در برابر دشمن داشته باشیم، گفت: اجتماع بسیجیان متوجه کسانی است که دل به بیگانگان داده و معتقدند باید در برابر آنان تسلیم شد.

سردار سلامی با بیان اینکه اندیشه نرمش در برابر دشمنان در فرهنگ و انقلاب ما هیچ جایگاهی ندارد، افزود: اینکه حل مشکلات ما در گرو تسلیم در برابر دشمن است و برخی به دنبال این هستند که این اندیشه‌های فتنه‌گرانه را دنبال کنند باید از اجتماع بسیجیان این پیام را دریافت کنند که در جامعه انقلابی ما بعد از 36 سال حرکتی به جزء حرکت در مسیر مقاومت در ترویج ارزش‌ها و آن هم ارزش‌های مبتنی بر ولایت فقیه نداشته و سایر تفکرها در عرصه واقعیت‌های میدانی کشور هیچ جایگاهی ندارد.

جانشین فرمانده‌کل سپاه تاکید کرد: پیام مقاومت همچنان در کالبد جامعه ما پابرجا و استوار بوده و امروز جامعه ما فهم بزرگ‌تری نسبت به مقاومت پیدا کرده که این به دلیل تجربیات موفق ما در این عرصه است.

سردار سلامی با اشاره به تبعیض‌های نژادی در آمریکا و ادعای این کشور مبنی بر طرفداری از حقوق بشر تصریح کرد: آمریکا موجودی متناقض بوده و آنچه که آمریکا برای کشورهای دیگر مطرح می‌کند با آن چیزی که در کشور خود اجرایی می‌کند تناقض دارد.

وی عنوان کرد: حقوق بشر یک حقوق منسوخ شده برای آمریکا و اندیشه آمریکایی بوده است، بمباران هیروشیما و اشغال کشورهایی همچون افغانستان و عراق و تولید سیستم‌های شکنجه و سلاح‌های کشتار جمعی از کارنامه این کشور مدعی حقوق بشر بوده که نشان می‌دهد تمامی سخنان و ادعاهای آنها متناقض است.

انتهای پیام/ا
برچسب ها: مشهد ، سپاه ، جانشین ، فرمانده ، بسیجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.