واکنش مقامات ایرانی به حضور یک دختر شیرازی در مسابقه دختر شایسته مسلمان

سمانه زند دختری است که کمتر از ۴۸ ساعت در تمام ایران به شهرت رسید و البته هنوز کسی ردپایی از او در دست ندارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،هفته نامه تماشاگران امروز پرونده‌ای درباره این حضور جنجالی تهیه کرده که در مقدمه آن آمده است: ماجرا به مسابقه دختر شایسته مسلمان بر می‌گردد، جایی که بانوهای محجبه کشورهای اسلامی با هم رقابت می‌کردند تا عنوان دختر شایسته را از آن خود کنند و این بار نام یک دختر ایرانی بین آن‌ها دیده می‌شود.

در بخشی از این پرونده می‌خوانیم: استانداری فارس و هیات مشاورانش از حضور دختری به نام سمانه زند در مسابقه دختر شایسته مسلمان خبر ندارند. مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان فارس هم اصلا در جریان موضوع نیست. علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که باید در جریان باشد در پاسح به سوال خبرنگاری گفت: گمان نمی‌کنم این اتفاق از طرف ایران بوده باشد چون اگر بود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان آن می‌بود، ولی ما در جریان این موضوع نیستیم.

تنها فردی که حاضر شد در ارتباط با این مضوع صحبت کند معصومه دستغیب، مدیر کل امور بانوان استانداری فارس است که چندان مایل نبود در واکنش به این اتفاق موضعی بگیرد و در نهایت به چند سئوال خبرنگار هفته نامه تماشاگران امروز پاسخ داد:

خانم دستغیب شما در جریان حضور خانم سمانه زند در مسابقه دختر شایسته مسلمان 2014 بودید؟
نه، ما در استانداری فارس برای اولین بار در رسانه‌ها این خبر را دیدیم.

در جریان هستید که این دختر شیرازی چطور در مسابقه شرکت کرده؟
نه اتفاقا چند روزی است که پیگیر هستیم تا نشانی از ایشان پیدا کنیم.

البته در قوانین شرکت در مسابقه آمده است که شرکت کنندگان می‌توانند به صورت انفرادی در سایت ثبت نام کنند و نیازی به تایید ارگان دولتی نیست.

این را هم نمی‌دانستیم.

حالا که متوجه شدید برنامه‌ای ندارید که سال آینده ایران به صورت سیستماتیک نمایندگانی را برای شرکت در این مسابقه داشته باشد؟
پیشنهاد بدی نیست، باید آن را در استانداری بررسی کنیم.

/ انتهای پیام


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار