پایان دور رفت لیگ برتر ووشو

دور رفت لیگ برتر ووشو عصر امروز پنجشنبه 13 آذر پس از برگزاری هفته چهارم و پنجم در محل آکادمی ووشو به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هفته چهارم لیگ برتر ووشو صبح پنجشنبه 13 آذرماه در محل آکادمی ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در گروه یک تیم تاکسیرانی آمل 4 بر 9 مغلوب تیم کمیته شینگ یی چوان (عمران اریکه) شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی 9بر 4 تیم شهرداری بندرعباس را شکست داد، و در گروه دوم نیز تیم پارس جنوبی 11 بر2 سپاه میرجاوه سیستان و بلوچستان مغلوب کرد.
لازم به ذکر است: در این دیدارها، سجاد عباسی در 75 کیلوگرم و حمیدرضا لادور در 85 کیلوگرم  که به ترتیب  قهرمان جهان و دارنده مدال نقره بازی های آسیایی هستند، برابر حریفان خود شکست خورد. البته حمید قلی پور نیز که در 90 کیلو روی سکو رفت، به دشواری بر حریف فائق آمد. این نتایج حاکی از سطح فنی بالای لیگ است که حتی قهرمانان جهان نیز در سایه امنیت قرار ندارند.
شایان ذکر است :در دیدارهای هفته پنجم و پایانی دور رفت نیز تیم های دانشگاه آزاد 10 بر 1 رنگ فیروزه شیراز را و شهرداری بنرعباس 10 بر 3 عمران اریکه (کمیته شینگ یی چوان) را مغلوب کرد و تیم های سپاه میرجاوه مقابل پاس قوامین کرمانشاه 5 بر 7 شکست خورد و تیم پارس جنوبی 13بر 0 هیئت آذربایجان شرقی شکست داد.
گفتنی است : در پایان دور رفت  دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری بندرعباس عناوین اول و دوم گروه اول را در اختیار دارند. در گروه دوم نیز پارس جنوبی و پاس قوامین کرمانشاه سکوهای اول و دوم را به خود اختصاص دادند
برچسب ها: دور ، رفت ، لیگ ، برتر ، ووشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار