پیشرفت 60 درصدی مسکن مهر پرند/ پیشرفت 5 درصدی صنعتی سازی در کشور

بازار مسکن این هفته شاهد اتفاقات بسیاری از جمله دریافت 12 میلیون تومان دیگر از متقاضیان مسکن مهر پردیس و پیشرفت 60 درصدی مسکن مهر پرند و پیشرفت 5 درصدی صنعتی سازی در کشور بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران بازار مسکن این هفته شاهد اتفاقات بسیاری از جمله دریافت 12 میلیون تومان دیگر از متقاضیان مسکن مهر پردیس و پیشرفت 60 درصدی مسکن مهر پرند بود.

براساس این گزارش تحویل هزار و 500 واحد مسکونی توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز

درفشی گفت: برنامه ساخت 28 هزار واحد مسکن را در کشور داریم که بخشی از آن تحویل داده شده و تا پایان سال 3 هزا ر و 500 واحد دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شهر پرند عنوان کرد:

مدیرعامل شهر پرند گفت: تمامی واحدهای مسکن مهر به سرعت در حال ساخت است و تاکنون بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:

واحدی با اشاره به اینکه صنعتی سازی در ساخت و ساز تنها 5 درصد است گفت: متاسفانه در پروژه مسکن مهر سری سازی کردیم در صورتی که می‌توانستیم صنعتی‌سازی در این پروژه را افزایش دهیم.

25 آذرماه؛

دومین همایش شناسنامه فنی ملکی ساختمان 25 آذرماه در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک از سوی مجتمع رسانه‌ای صنعت ساختمان برگزار می‌شود.

معاون خدمات فنی و مهندسی سازمان نظام مهندسی تهران گفت: در حال حاضر در نظام مهندسی تهران طرح ارجاع کار کاملا به روز است و کلیه اطلاعات به صورت آنلاین در اختیار مهندسان قرار دارد.


همایش ملی سازنده پاسخگو روز 26 آذرماه سال جاری به ریاست حامد مظاهریان، معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک برگزار می‌شود

به منظور تهیه‌ی بسته‌ی جامع و یکپارچه‌ی شرح خدمات و تعرفه مهندسین ترافیک، تجارب مهندسان ترافیک استان تهران طرح های ارائه شد.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار