همراه با رقابت سینماگران برای حضور در جشنواره فیلم فجر 33؛

آخرین اخبار از روند تولید 4 فیلم برای حضور در جشنواره سی و سوم فیلم فجر

فیلمسازان شناخته شده و به نام سینمای کشور برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر این روزها در رقابت هستند.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، فیلمسازان روزهای شلوغی را پیشت سر می‌گذارند تا برای سی و سومین جشنواره فیلم فجر آماده شوند. اگر سری به استودیو‌های تدوین و موسیقی زده باشید، شاهد روزهای شلوغ سینما خواهید بود، اما به این بهانه به وضعیت تولید برخی فیلم‌ها و گفتگویی با کارگردان فیلم‌ها پرداختیم.

"خسرو معصومی" که بعد از سه سال وقفه امسال با فیلم سینمایی "تابو" به جشنواره می‌آید، در خصوص فیلمش گفت: "تابو" مراحل صدا گذاری را پشت سر می‌گذارد و به زودی وارد مرحله موسیقی می‌شود.اما فعلا قراردادی با کسی برای ساخت موسیقی نبسته‌ایم.

گفتنی است؛ الناز شاکردوست، هادی دیباجی و جمال اجلالی از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: "سالار" یکی از مالکین با نفوذ منطقه هزار جریب در آرزوی فرزند تصمیم می‌گیرد برای چهارمین بار ازدواج کند.

فرزاد موتمن که فیلم "خداحافظی طولانی" را برای جشنواره فیلم فجر آماده دارد، در خصوص وضعیت فیملش گفت: "خداحافظی طولانی" در مرحله‌ی صداگذاری و موسیقی است و در روزهای آینده اعلام می‌کنیم که چه کسی ساخت موسیقی را انجام می‌دهد.

گفتنی است؛ این فیلم عاشقانه‌ای در فضای کارگری و صنعتی است و ماجرای مردی را روایت می‌کند که از اتهام یک قتل جنجالی تبرئه شده ولی جامعه و اطرافیان هنوز به عنوان مجرم به او نگاه می‌کنند.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون ساره بیات، میترا حجار و سعید آقاجانی حضور دارند.

"هاتف علیمردانی" که امسال با فیلم سینمایی "مشرف به کوچه بی نام" به جشنواره فیلم فجر می‌آید بیان کرد: "مشرف به کوچه بی نام" در مرحله صداگذاری و موسیقی است و کار موسیقی فیلم را "افشن عزیزی" انجام می‌دهد.

گفتنی است؛ این فیلم داستان دو خانواده در جنوب شهر تهران را روایت می‌کند که برای آن‌ها اتفاق‌هایی می‌افتد که تغییر و تحولات بسیاری را رقم می‌زند.

فرهاد اصلانی، فرشته صدر عرفایی، امیر آقایی، باران کوثری، پانته آ بهرام و ستاره پسیانی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

"مجید یاسر" تهیه کننده فیلم سینمایی "اسب سفید پادشاه" گفت: در حال حاضر 40 درصد از فیلمبرداری را پشت سر گذاشتیم و 7 لوکیشن دیگر برای فیمبرداری مانده است و تا 20 روز دیگر کار تمام می‌شود و نسخه‌ی بازبینی فیلم را برای اعضای هیات بازبینی ارائه می‌کنیم.

گفتنی است؛ "محمد حسین لطیفی" که بعد از چهار سال به جشنواره فجر بازگشته، در "اسب سفید پادشاه" در مقام کارگردان داستان زندگی دختری را روایت می‌کند که در جامعه با مشکلاتی روبرو شده و با عشق آشنا می‌شود و در ادامه این عشق، مشکلاتش را برطرف می‌کند.

در این فیلم، بازیگرانی چون "الناز شاکردوست"، "فرهاد قائمیان" و "مجید یاسر"‌ بازی می‌کنند.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار