رئیس شورای فرهنگی اجتماعی" زنان" تاکید کرد

لزوم تعامل در حوزه" زنان "بر اساس اشتراکات

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان گفت: بیاییم بر اساس اشتراکات در حوزه زنان تعامل کنیم و هنگام اختلاف نظر، به قانون اساسی و اصل مسلم آن که التزام به ولایت فقیه است مراجعه کنیم؛ چراکه هر نماینده و مسئول کشوری سوگند خورده که به این اصول پایبند باشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،کبری خزعلی اظهارکرد: ما به عنوان افرادی ایرانی و مسلمان شاخص‌هایی را پذیرفته‌ایم و مردم به آن رأی داده و برای حفظ آن‌ها شهید دادند و به قانون اساسی پایبندیم.

وی افزود: هرکشوری خطوط قرمزی دارد که به آن پایبند است. ما نیز باید به این خطوط پایبند باشیم و هنگام اختلاف نظر سعی کنیم با تطیبق خود با اصول، سلیقه‌ها را کنار بگذاریم.

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان تصریح کرد: دیدگاه‌های ما با افراد سکولار کاملا متفاوت است و نمی‌توانیم با آنها به اشتراک نظر دست یابیم و اگر قصد داشته باشیم با این افراد به وحدت نظر برسیم با مردم بازی کرده‌ایم و با پاک کردن صورت مساله به جایی نمی‌رسیم.

وی در ادامه گفت: دولت و مجلس روی اصول نظام و قانون اساسی و پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی تاکید دارند و به آن پایبندند و تنها در روشها، تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. اگر قرار است زنان حضور اجتماعی فعال تری داشته و رو به رشد باشند، بهتر است فضای اجتماعی به دور از شائبه و غرائض باشد و در زمینه کار زنان، نظام جمهوری اسلامی مصوبه‌های متعددی دارد.

خزعلی در پایان گفت: بهترین متفکران نظام این قوانین را تدوین و مجلس و دولت آن‌ها را امضا کرده‌اند البته اگر قصد قانون شکنی داریم، اعلام کنیم تا تکلیف مردم با ما روشن شود و اگر قصد قانون گرایی داریم در جهت همگرایی تلاش کنیم.

/ انتهای پیام

منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار