در نامه"جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی" مطرح شد

آقای عباسپور! عملکرد خلاف قانون برخی مدیران ارشدتان را چگونه توجیه می‌کنید؟

جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی خطاب به عباسپور نوشت: آیا عدالت ایجاب می‌کند که یکی از مدیران ارشدتا، همزمان در دو رشته تحصیل و تدریس کنند و همزمان اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بزرگترین دانشگاه خاورمیانه را مدیریت نمایند؟

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، نامه"جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی" به رییس واحد علوم و تحقیقات به شرح زیر منتشر شد.

جناب عباسپور
رییس واحد علوم و تحقیقات

در بدو ورودتان برای جلوس بر صندلی ریاست واحد علوم و تحقیقات با همراهی تعدادی عکاس بر مزار شهدای گمنام حاضر شدید ما هم از باب قاعده حسن نیت برداشتمان این بود که جنابعالی بر خلاف مشی برخی همکارانتان، قصد برقراری عدالت را دارید و هدفتان خدمت به مردم و دانشجویان است به همین خاطر در بسیاری موارد سعی کردیم با تمام توان و قدرت در کنار شما باشیم و به شما کمک کنیم. اما مرور زمان و برخی اقدامات مبهم حضرتعالی! اقوام و اطرافیانتان نظر مثبت دانشجویان را تغییر داد و یقین حاصل شد که بر همان ریلی حرکت می‌کنید که جناب جاسبی داماد بزرگوارتان سال‌های نه چندان دور طراحی فرمودند.

علی ایحال بر حسب وظیفه جنبش‌های دانشجویی متعهد، منبعد به دنبال دریافت پاسخ بسیاری از ابهاماتی خواهیم بود که در زمان مدیریت شما حاصل شده است  و چون بارها و به طرق مختلف درخواست ملاقات نمودیم و رد شد، لذا مجبوریم بر خلاف میل باطنی و از طریق رسانه پاسخ‌هایمان را دریافت کنیم.

جناب رییس!

به نظر شما آیا عدالت، انصاف و وجدان انسانی ایجاب می‌کند که یکی از مدیران ارشد و وابسته به شما، همزمان در دو رشته پر تلاش یعنی کارشناسی حقوق و دکتری علوم ارتباطات تحصیل نمایند و خوشبختانه یا متاسفانه همزمان در واحدها مشغول به تدریس باشند و همزمان هم، اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بزرگترین دانشگاه خاورمیانه را مدیریت نمایند؟

آقای عباسپور

مگر نه اینکه براساس قوانین دانشگاهی دانشجوی کارشناسی حداقل 3روز تمام و دانشجوی دکتری حداقل یک روز تمام باید در دانشگاه محل تحصیل جهت شرکت در کلاس‌ها حضور داشته باشند؟ چگونه ممکن است مدیری که چهار روز از وقتش را در اختیار خودش هست یکی از حساس‌ترین و پرکارترین پست‌های اداری دانشگاه را مشغول کرده است؟

مضافا اینکه ایشان حداقل یک روز هم درگیر تدریس در واحد دماوند  هستند که بدون احتساب زمان تردد به دماوند، 5 روز درگیر مسائل متفرقه و علم اندوزی هستند، پس بفرمایید چه زمانی را به مدیریت در بزرگترین واحد خاورمیانه اختصاص می‌دهند؟ مگر نه اینکه بر اساس قوانین و مقرراتی که خودتان وضع نمودید، یک مدیر و یا یک کارمند نمی‌تواند در واحد محل اشتغال، همزمان مشغول به تحصیل باشد؟

جناب دکتر عباس پور طهرانی‌فرد

آیا افزایش کمر شکن شهریه‌ها و فشار به خانواده‌های مستضعف دانشجویان مظلوم برای تامین دستمزد همین مدیران خدوم! اتلاف می‌شود؟

سوالات و شبهات بسیار دیگری در مورد مدیریت وشما مطرح است که در آینده پرسیده خواهد شد؛ پاسخ از شما مستندات از ما.

والسلام- جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار