سفارش ۵۷۰۰۰ گوشی هوشمند؛

شرکت BMW برای کارکنان خود گوشی لومیا می‌خرد

انتظار می رود شرکای جدید مایکروسافت بتوانند ویندوزفون را به صورت گسترده‌ای در اختیار عموم قرار دهند واسطه‌هایی که از قرار معلوم ایده‌های جدیدی برای آینده خود در نظر دارند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ به نظر می‌رسد سفارش جدید شرکت BMW برای تولید 57000 گوشی لومیا توسط مایکروسافت برای جایگزین کردن گوشی‌های قدیمی‌تر نوکیا که از سیستم‌عامل سیمبین بهره می‌برند فقط برای رضایت و تجربه قبلی استفاده از گوشی‌های نوکیا نیست در حالی که بازار مملوء از گوشی‌هایی بسیار با کیفیت از مدل‌هایی است که  شرکت BMW قرار است در اختیار کارکنان و حتی مدیران ارشد هم قرار دهد.



البته اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، عمده کارمندان این شرکت گوشی ارزان‌تر لومیا ۶۳۰ را دریافت می‌کنند و مدیران ارشد هم لومیاهای بزرگ‌تر و گران‌تر، یعنی لومیا ۹۲۰ و ۹۳۰ را دریافت می‌کنند. پیش‌بینی می‌گردد که این تعداد گوشی هوشمند لومیا با سیستم‌عامل ویندوز فون ۸٫۱ از سال آینده‌ی میلادی در اختیار کارکنان این شرکت بزرگ خودروساز قرار گیرد. انتظار می‌رود شرکای جدید مایکروسافت بتوانند ویندوزفون را به صورت گسترده‌ای در اختیار عموم قرار دهند واسطه‌هایی که از قرار معلوم ایده‌های جدیدی برای آینده خود در نظر دارند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۱۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۳
شرکت سایپا هم باید گوشی جی ال ایکس بده به کارمنداش تا حال کنند
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۹:۱۸ ۱۶ آذر ۱۳۹۳
میشه گفت ماکروسافت کار خودشو کرده بازم خوبه
آخرین اخبار