پاردوا: می‌دانستیم چطور چلسی را متوقف کنیم

آلن پاردوا سر سرمربی باشگاه نیوکاسل ضمن براز رضایت از پیروزی برابر چلسی گفت: می‌دانستیم چطور چلسی را متوقف کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جریان رقابت‌های هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیسی، باشگاه نیوکاسل موفق شد به رکورد شکست ناپذیری باشگاه چلسی پایان دهد و با تعویضی طلایی که آلن پاردواسه مربی نیوکاسل انجام داد (پاپیس سیسه) توانست 2 گل به ثمر برساند، هرچند پس از به ثمر رساندن این گل‌ها، آقای خاصی ماشین گلزنی و با سابقه خود دیوید دروگبا را به زمین فرستاد، اما بازیکن 37 ساله ساحل عاجی تنها توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و در نهایت اولین شکست آبی پوشان لندنی در فصل 2015-2014 لیگ پریمیر انگلیسی قرم خورد.

آلن پاردوا سرمربی باشگاه نیوکاسل در این خصوص گفت: این مسئله چیزی بود درباره کاراکتر و نظم و انضباطی که کا در برابر بهترین تیم حاضر در رقابت‌های لیگ پریمیر حتی بهترین تیم اروپایی داشتیم. من فکر می‌کنم در آغاز دیدار ما تا اندازه‌ی زیادی در متوقف کردن آن‌ها ناکام بودیم، از این موقعیت به خوبی استفاده کرد و ما در ادامه به خودمان آمدیم و توانستیم حتی برای آن‌ها نیز خطرساز شویم. در آغاز نیمه دوم جان آلنویک جانشین راب الویت در دروازه نیوکاسل شد و پس از آن پاردوا 53 ساله و سرمبی سابق وستهام تعویض دیگری صورت داد و پاپیس سیسه را میدان آورد و وی موفق شد 2 گل ارزشمند را برای تیمش به ثمر برساند.

آلن پارد واسه مربی باشگاه نیوکاسل در ادامه افزود: برای ما امروز روز بسیار خاص و ویژه‌ای بود. روز بسیار خوبی برای جیک آلن ویک (دروازه بان نیوکاسل) بود و روز بسیار خاصی برای تعداد زیادی از بازیکنان بود. حتی ما در پایان بازی هم شانس داشتیم ولی خوب دروگبا مانع شد، همه چیز مهیا بود که گل سوم هم به نوعی زده شود. ما در این بازی بازیکنانی مانند رولاندو، آرونزو ابرتان را به خاطر جریمه شدن از دست دادیم اما به هر حال موسا سیسوکا و آیوزه را در اختیار داریم که در این دیدار کارشان را به خوبی انجام دادند. اعضای تیم من هم با یکدیگر هماهنگ هستند و من آن‌ها را در یک مسیر درست هدایت می‌کنم. ما می‌دانستیم در این دیدار چه کنیم و چه تاکتیکی را به کار بگیریم تا چلسی را متوقف کنیم و توانستیم کارمان را هم به خوبی انجام دهیم.

وی در پایان تصریح کرد: از حمایت و حضور هواداران بسیار خوشحالم، چرا که آن‌ها به خوبی مارا حمایت کردند. هواداران به خوبی تشویق می‌کردند و صدای هی هی آن‌ها بازیکنان من را تهیج می‌کردند، چیزی که برای من بیشتر از هرکسی جالب بود،‌ اما اطمینان دارم که برای خوزه مورینیو چنین چیزی نبود و او با نظر موافق نیست، اما شاهد بازی بسیار جذابی بودیم و به نظر می‌یسد روز بسیار خوبی برای لیگ پریمیر انگلیسی بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: باشگاه ، نیوکاسل ، چلسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار