کنفدراسیون فوتبال آسیا مربی کره شمالی را نقره داغ کرد

یانگ جونگ سو سرمربی تیم ملی کره شمالی به دلیل بروز رفتارهای بار از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا یک سال از همراهی این تیم در رقابت های رسمی محروم شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ یانگ جونگ سو در جریان دیدار فینال بازی‌های آسیایی اینچئون میان تیم‌های فوتبال کره شمالی و کره جنوبی، طی یک درگیری شفاهی به ادای الفاظ رکیک و دشنام دادن به تیم حریف پرداخت و در نظم ورزشگاه اختلال بوجود آورد.
 
این حرکت غیر اخلاقی سرمربی تیم ملی کره  شمالی از سو ی کنفدراسیون فوتبال آسیا بی پاسخ نماند و او تا 12ماه از حضور در رختکن و جایگاه مخصوص مربیان کنار زمین محروم شد. این محرومیت شدید در ‌آستانه آغاز بازی‌های جام ملتهای آسیا 2015 اعمال می‌شود و لطمه زیادی به تیم فووتبال کره شمالی وارد می‌کند البته یانگ جونگ سو می‌تواند در تمرینات کنار شاگردان  خود حضور داشته باشد و حتی به عنوان مربی کره شمالی برای انجام بازی‌های جام ملت‌های آسیا به استرالیا سفر کند اما اجازه ندارد به هنگام برگزاری مسابقات در ورزشگاه و کنار زمین حضور داشته باشند.
 
در ادامه کنفدراسیون فوتبال آسیا، کیم یانگ ایل بازیکن تیم ملی کره شمالی را هم به دلیل بروز واکنش غیر اخلاقی پس از دریافت کارت قرمز از سوی داور، 6ماه از همراهی  تیم ملی محروم کرد.
 
لازم به ذکر است؛ تیم فوتبال کره شمالی در  کنار چین، عربستان و ازبکستان در گروهBجام ملتهای آسیا قرار دارد. این بازی‌ها از 9تا 31ژانویه به میزبانی استرالیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کنفدراسیون ، نقره ، داغ ، کره ، شمالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار