جعفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اعضای کمیسیون آموزش مجلس به خراسان شمالی سفر می‌کنند

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس، از برنامه کمیسیون آموزش مجلس برای سفر به استان خراسان شمالی خبر داد و گفت: بررسی وضعیت آموزشی٬ پژوهشی و آموزش عالی محور سفرهای استانی کمیسیون است.

"قاسم جعفری" نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزئیات برنامه کاری کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ماه جاری٬ اظهار داشت: با توجه به لغو سفر اعضای کمیسیون متبوعش به خراسان شمالی به علت برگزاری جلسه رای اعتماد به وزیر علوم و لایحه بودجه این سفر به زمان دیگری موکول شد.

وی افزود: سفرهای استانی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای بررسی وضعیت آموزشی٬ پژوهشی و آموزش عالی مناطق مختلف کشور انجام می‌شود و تاکنون این سفرها نتایج مثبتی داشته است.

جعفری با تاکید بر اینکه اعضای کمیسیون آموزش مجلس بر اساس وظیفه نظارتی خود به استان‌های مختلف کشور سفر می‌کنند، تصریح کرد: خراسان شمالی در اولویت سفرهای استانی قرار دارد و در صورتی که برنامه کاری کمیسیون اجازه بدهد در اولین فرصت در ماه جاری این سفر انجام خواهد شد.
 
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی٬ خاطرنشان کرد:‌ در سفرهای استانی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از مراکز آموزشی و دانشگاهی بازدید و وضعیت این مراکز را بررسی می‌کنند و جلساتی را با اساتید و فرهنگیان استان‌ها خواهند داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار