امامى در گفتگو باباشگاه خبرنگاران:

انتساب جنبش دانشجویی به چپ و راست مقدمه‌ نفوذ جریانات سیاسی به دانشگاه است

دبير جامعه اسلامى دانشگاه صنعتى قم گفت: منتسب کردن جریان‌های دانشجویی به اصلاح طلب و اصولگرا مقدمه‌ای برای نفوذ جریانات سیاسی به جنبش دانشجویی است که در گذشته طعم تلخ این زیاده خواهی‌ها را چشیده‌ایم.

"على امامى "در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه 16 آذر نماد مبارزه با استبداد است و دانشجویان در هر زمان می‌توانند با الگو قرار دادن این حرکت مشی خود را دریابند و همواره در راستای رسیدن به آرمانها و پیگیری مطالبات مردمی کوشا باشند، گفت:  دانشجویی که تن به استعمار دهد و مقابل زورگویان سکوت کند، با تئوری‌های قیام اسلامی همخوانی ندارد.

وی با بیان اینکه "مرگ بر آمریکا" مرگ علیه اتاق فکری است که ظالمانه با ملت‌ها رفتار می‌کنند، اظهارداشت: باید مرگ بر آمریکا را تبدیل به یک سمبل همبستگی و آزادی‌خواهی کرد.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم تصریح کرد: کسانی که دم از حذف شعار "مرگ بر آمریکا" می‌زنند و تمام آمال و آرزوهای خود را در دوستی با شیطان بزرگ محقق می‌یابند بدانند که 16 آذر همچنان در اندیشه و عقیده دانشجویان سیال و جاریست.

وى تصريح کرد: منتسب کردن جریان‌های دانشجویی به اصلاح طلب و اصولگرا مقدمه‌ای برای نفوذ جریانات سیاسی به جنبش دانشجویی است که در گذشته طعم تلخ این زیاده خواهی‌ها را چشیده‌ایم که برخی احزاب با تحریک فرزندان این سرزمین از آنان بهره برداری سیاسی کردند.

دبير جامعه اسلامى دانشگاه صنعتى قم با بیان اینکه برخی خوش ندارند صدای تمام تشکل‌های دانشجویی به گوش رئیس جمهور برسد، گفت: چگونه است که در مراسم منتسب به دانشجو نمایندگان دانشجویان حق صحبت پیدا نمی‌کنند؟ اینگونه رفتارها دانشگاه‌ها را از فضای آزاد اندیشی خارج می‌کند و مسئولان باید مراقب اینگونه رفتارها در فضای دانشگاه باشند.

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار