کارکنان آسایشگاه کهریزک زیر چتر مشاغل سخت

در نشست مشترك مديركل تأمين اجتماعي شرق تهران و مدير آسايشگاه ، چگونگي پيوستن بخش ديگري از كاركنان مجموعه به گروه مشاغل سخت و زيان آور مورد بررسي قرار گرفت .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ ستوده خو مدير كل تأمين اجتماعي شرق تهران به همراه مديران شعب مختلف زير مجموعه اين بخش پس از ديدار با سالمندان ، معلولين و حضور در كارگاههاي هنري ، در جلسه اي با حضور محمدرضا صوفي نژاد مدير آسايشگاه ، معاونين و مديران بخش هاي مختلف مجموعه شركت كرد .

وي حضور در مجموعه كهريزك را توفيقي دانست كه نصيب او و همراهانش شده و اضافه كرد :همه ما براي گرفتن قوت قلب و روحيه پا به اين مجموعه گذاشته ايم ، مطمئن هستيم همه شما براي دلهايتان خدمت مي كنيد و بنده به شخصه معتقد هستم كار در اين مجموعه كمتراز خدمت در اماكن متبركه  نيست .

مدير كل تأمين اجتماعي شرق تهران با تأكيد بر اينكه آئينه فرداي خود را در كهريزك مي بينيم ، افزود : بدون ترديد هر يك از ما كه امروز در جايگاه خدمت رساني به جامعه هستيم ، ممكن است گذرمان در سن پيري و درماندگي به اين گونه مراكز بيافتد . اين امر اجتناب ناپذير است و گريزي هم از آن نيست .

وی درباره چگونگي پيوستن گروه ديگري از پرسنل آسايشگاه به مشاغل سخت و زيان آور هم تأكيد كرد : بخوبي مي دانيم حجم و گستردگي كار و نيز آسيب هاي ناشي از فعاليت در اين مجموعه به گونه اي است كه مي بايست نفرات بيشتري از كاركنان زير چتر گروه مشاغل سخت و زيان آور قرار گيرد ، لذا در كميته هاي اداره كار ، پس از بررسي نهائي اميدوارم بتوانيم به اين مهم دست يابيم .

در ابتداي اين نشست ، محمدرضا صوفي نژاد مدير آسايشگاه با تشريح فعاليت هاي عمده اي كه در آسايشگاه در حال انجام است افزود : هر يك از سالمنداني كه امروز خانه و كاشانه آنها كهريزك است ، براي خود در جامعه ساماني داشتند و مجموعه عواملي باعث گرديده كه از جامعه دور شوند و ساكن اين مركز گردند ، اما ما دوران سالمندي را پايان عمر نمي دانيم ، بلكه ورود به يك دوران جديدي از زندگي مي انگاريم و خود را موظف به ارائه مطلوبترين خدمات به سالمنداني مي دانيم كه پناهگاهشان كهريزك است .

مدير آسايشگاه در مورد زندگي معلولين نيز گفت : به باور بسياري معلولين نمي توانند كارائي چنداني داشته باشند و نيازي هم وجود ندارد كه آنان كارو فعاليت خاصي داشته باشند  ، اما نه تنها ما چنين انديشه اي نداريم بلكه با بستر سازي مناسب شاهد شكوفائي فرزندان اين خانواده بزرگ هستيم ، گواه اين مدعاهم فارغ التحصيلي جمع زيادي از مددجويان ما از دبيرستان و حتي رشته هاي كارشناسي دانشگاه است ، گواه ما فعاليت اين عزيزان در كارگاههاي مختلف هنري است كه انواع توليدات آنها هم در داخل مجموعه و هم براي عرضه به بيرون از مركز فرستاده مي شود .

محمدرضا صوفي نژاد بار ديگر با تأكيد بر اضافه شدن جمع ديگري از كاركنان آسايشگاه به گروه مشاغل سخت و زيان آور  ، از مدير  كل تأمين اجتماعي شرق تهران خواست در اين باره اهتمام ويژه اي داشته باشد .

انتهای پیام/
برچسب ها: کارکنان ، کهریزک ، مشاغل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار