مسعودی در نشست نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی:

جریان‌های دانشجویی باید شأن رابط مردم و مسئولان بودن را حفظ کنند

دبیر جنبش عدالتخواه گفت: باید به نیازهای اساسی مردم رسیدگی شود و جریان دانشجویی و جریان حزب اللهی باید در تمام تجمعات و مشکلات مردم حضور داشته باشند و شان رابط بودن مردم و مسئولین را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ هادی مسعودی دبیر جنبش عدالتخواه در جلسه‌ای که امروز نماینده تشکل‌های دانشجویی در محل دفتر تحکیم وحدت برگزار کردند، با بیان اینکه نگاه سخیف به جنبش دانشجویی باعث می‌شود اعتماد به تاثیرگذاری جریانات دانشگاهی در جامعه کاهش یابد و مسئولین نگاه مترسک گونه به دانشجو داشته باشند، اظهارداشت: زمانی که ما می‌خواستیم در پارک دانشجو تریبون آزاد برگزار کنیم، متاسفانه با این تجمع برخورد امنیتی شد، در حالیکه تریبون با عنوان "بزرگ‌ترین راه مبارزه با آمریکا چیست" و با محوریت سخنان رهبر انقلاب که "اگر می‌خواهید با آمریکا مبارزه کنید به مردم خدمت کنید"، برگزار می‌شد تا پیوندی مبارک به بهانه روز دانشجو با مردم ایجاد شود.  
 
وی تصریح کرد: جایگاه ۱۶ آذر در حقیقت پیوند مردم و دانشجویان است که ما معتقدیم اگر عامل شکل گیری انقلاب مردم بودند ادامه دهنده آن نیز باید مردم باشند و براین اساس ما در دانشگاه کمیته‌ای تحت عنوان مطالبه حق مسکن مردم را تشکیل دادیم.  
 
دبیر جنبش عدالتخواه اضافه کرد: معتقدیم امروز باید به نیازهای اساسی مردم رسیدگی شود و جریان دانشجویی و جریان حزب اللهی باید در تمام تجمعات و مشکلات مردم حضور داشته باشند و شان رابط بودن مردم و مسئولین را حفظ کنند.  
 
مسعودی تصریح کرد: جریان حزب الله موظف است در کنار نگاه‌های فراملی که نگاه امام خمینی (ره) است نگاه به مستضعفین جامعه را نیز از قلم نیندازد.  
 
وی اضافه کرد: در بحث مسکن از زمانی که آقای آخوندی رای اعتماد گرفت، قول داد مسکن مهر را به پایان برساند. اما پس از گذشت یکسال و اندی از آن قول مسکن مهر نیمه کاره مانده است و در مصوبه جدید قرار است ۱۲ میلیون از افراد در قبال مسکن مهر دریافت شود.  
دبیر جنبش عدالتخواه در ادامه گریزی به مسئله آموزش زد و تصریح کرد: آموزش در همه کشور‌ها رایگان است. اما به تازگی بحث خصوصی‌سازی مدارس مطرح شده است، در صورتی که مدارس خصوصی شود، بعضا افراد غیر متخصص وارد حوزه آموزش می‌شوند، چون مناطق خصوصی به دنبال سود خود هستند، پس رای ارتقای دانش جامعه حاضر نیستند از سود خود چشم پوشی کنند و این مسئله، مسئله‌ای فاجعه آمیز است.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دبیر ، جنبش ، عدالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار