مدیر مؤسسه فرهنگی "سوته‌دلان" مطرح کرد

برگزاری کنسرت ها‌ چشم‌ انتظار مجوز اماکن

"مهدی میرزاباقریان" با اشاره به صادر نشدن مجوز از سوی اماکن پس از دو هفته، گفت: اگر این مجوز دیر صادر شود مجبوریم برخی کنسرت ها را لغو کنیم.

میرزاباقریان" مدیر مؤسسه فرهنگی "سوته‌دلان" در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: کلیت داستان کنسرت ها بحث اماکن نیست. ما به عنوان بخش خصوصی باید پاسخ گوی ایمیل ها و سوالات مخاطبان باشیم. چون خانواده ها می خواهند برنامه ریزی کنند و  باید با توجه به مشغله کاریشان بلیط کنسرت خریداری نمایند. قطعاً مردم از ما و دیگر مسئولان می خواهند که به حقوق شهروندی آنها احترام بگذاریم. ما درخواستمان را طبق روال ارسال کردیم و دفتر موسیقی و حراست استعلام اماکن را ۴ آذر ماه به ما دادند و ما نامه را به اماکن دادیم. همیشه تا ۴۸ ساعت جواب می گرفتیم اما الان ۱۲-۱۳ روز گذشته و جوابی گرفته نشده است. دلیل اصلی را نمی دانیم اما طبق صحبت های انجام شده قرار است امروز یا فردا اماکن تهران به ما پاسخ بدهند. 

میرزاباقریان اضافه کرد که حتی اگر اکنون هم جواب بگیریم باز هم ضرر کرده ایم چون فروش ۴۲۰۰ بلیط در این فاصله کم مقدور نست. حتی اگر فروش هر بلیط ۱ دقیقه زمان بگیرد یعنی ۴۲۰۰ دقیقه یعنی ۷-۸ روز طول می کشد. این تازه حالت ایده آل است. اما تجربه نشان داده است که  روزی ۱۰۰ تا ۱۵۰ بلیط فروخته می‌شود. 

وی اضافه کرد: اماکن هم چون به این موضوع اشراف کامل دارد طبق آیین نامه ۳۰ تا ۴۰ روز قبل از کنسرت، شرکت ها می توانند اقدام به اخد مجوز کنند. 

او همچنین تشریح کرد: دولت روحانی دولت مردم سالار است و نیروی انتظامی هم به فکر آسایش مردم است و امیدواریم با توجه به این شرایط روند اخذ مجوز را تسریع بخشند. 

میرزاباقریان در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه ممکن است کنسرتی کنسل شود گفت: اگر تا فردا مجوز صادر نشود ممکن است سانس هایی را کنسل کنیم. چون اولین کنسرت ما ۶ دی ماه است و کمتر از ۲۰ روز مهلت بلیط فروشی داریم.
 

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار