سردار جوانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فرمان حیدرالعبادی تحقق می‌یابد/ داعش از هم اکنون یک نیروی شکست خورده در استان نینواست

مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: تمام ملت عراق در مقابل داعش به میدان آمده و قطعا نینوا آزاد خواهد شد و این گروه تروریستی از هم اکنون یک نیروی شکست خورده در استان نینواست.

سردار "یدالله جوانی" مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه در گفتگو با  خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران ؛  درباره فرمان حیدرالعبادی و اقدام برای آزادسازی استان "نینوا" اظهار داشت: در مناطقی که داعش در بین جمعیت پناه گرفته و در بین مردم پنهان شده باید ارتش عراق از تاکتیک‌هایی استفاده کند که به مردم کمترین آسیب برسد.  
 
**زمان آزادسازی موصل و استان نینوا قابل پیش‌بینی نیست

 
وی افزود: تعیین زمان برای آزادسازی استان نینوا و شهر موصل دشوار بوده و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که موصل چه زمانی آزاد می‌شود؛ اما تجربه عراق در چند ماه گذشته نشان داد که آنها سازماندهی پیدا کرده و برنامه‌های موفقی را پیاده کردند و در هر کجا عملیاتی انجام دادند موفق بودند و قطعا عملیات  آزادسازی در این استان هم موفق خواهد بود.  
 
**برنامه‌ریزی برای آزادسازی استان نینوا قطعا به نتیجه می‌رسد 

مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به موفقیت‌های دولت و ملت عراق در مقابل تروریست‌ها تصریح کرد: پیروزی‌های بدست آمده در "آمرلی"، "جرف‌الصخر" و "جلولا" به وسعت 300 کیلومتر مربع داعش را در یک تنگنای راهبردی قرار داده است و دولت ملت و ارتش عراق در یک موقعیت برتر قرار دارند.  
 
**داعش پایه مردمی ندارد
 

وی ادامه داد: داعش پایه مردمی ندارد و تصور می‌شود با ایجاد تفرقه و جنگ‌های مذهبی و تقسیم عراق به دو گروه شیعه و سنی به نتیجه برسد و ملت عراق با توجه به خیانت‌ها و جنایت‌های داعش یکپارچه ایستادگی کردند.  
 
**داعش یک نیروی شکست خورده در استان نینوا

 
سردار جوانی با اشاره به اینکه فرمان حیدرالعبادی نخست وزیر عراق چون پایه مردمی دارد قطعا تحقق می‌یابد خاطرنشان کرد: تمام ملت عراق در مقابل داعش به میدان آمده و قطعا نینوا آزاد خواهد شد  و این گروه تروریستی از هم اکنون یک نیروی شکست خورده در استان نینواست.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی از خرم اباد
۰۹:۰۰ ۲۰ آذر ۱۳۹۳
سردار مطمین باش تا حاج قاسم سلیمانی هست

داعش رو نابود شده محسوب کن
آخرین اخبار