رئیس سازمان حج و زیارت در ایلام:

زائران به مرزهای زمینی مراجعه نکنند/ یک میلیون و 200 هزار نفر در کربلا

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به وجود ترافیک سنگین در مرز مهران گفت: تعداد زائران کربلا به بیش از یک میلیون و ۲۰۰هزار نفر رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛ سعید اوحدی  رئیس سازمان حج و زیارت در ایلام، گفت: مردم برای مشرف‌شدن به عتبات عالیات به مرزهای زمینی مراجعه نکنند.

وی اظهار داشت: از دو هفته گذشته تاکنون بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر از طریق مرزهای زمینی مهران، چزابه و شلمچه وارد عراق شده‌اند.

وی با بیان اینکه ترافیک سنگین در محور ارتباطی مهران وجود دارد تصریح کرد: براساس اطلاعیه شماره 5 از مردم خواسته‌ایم که به مرز مهران مراجعه نکنند و از مرزهای شلمچه و چزابه استفاده کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت افزود: مرز مهران با توجه به ازدحام جمعیت اکنون تنها پاسخگوی افرادی است که در مرز حضور دارند و از مردم می خواهیم که دیگر به مرز مهران مراجعه نکنند.

اوحدی افزود: زائرانی که وارد کشور عراق شده اند در مدت چهار روز از فردا وارد کشور می شوند و در زمان گیت های برگشت سه برابر می شوند.

اوحدی در پایان خاطرنشان کرد: روزانه بین چهار تا پنج هزار زائر برگشتی داریم و برای بازگشت زائران به کشور 400هزار دستگاه اتوبوس در مرزها مستقر می شوند.

انتهای پیام/ا
برچسب ها: ایلام ، کربلا ، مهران ، چزابه ، شلمچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
از کرمانشاه
۱۳:۲۱ ۱۹ آذر ۱۳۹۳
امکانات واقعا ضعیف بوده
باید بیشتر برسن به مردم