استقبال صاحبان صنایع از مرکز خدمات تخصصی HSE جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران

مرکز HSE جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران با حضور در هفتمین همایش ملی و نمایشگاه تخصصی مهندسی محیط زیست که در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد، نظر بسیاری از صاحبان صنایع را به خود جلب کرد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران ، علیرضا عمومی مدیر مرکز خدمات تخصصی بهداشت و HSE جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با اعلام این خبر گفت: دستاوردها و فعالیت های آموزشی، پژوهشی ، تحقیقاتی و خدمات تخصصی و عملیاتی این مرکز در این نمایشگاه به بازدیدکنندکان و علاقمندان ارایه شد که مورد استقبال صاحبان صنایع قرار گرفت.
 
وی با اشاره به ارتباط مستمر کارشناسان و اعضای هیات علمی این مرکز با دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران، سطح علمی خدمات قابل ارایه توسط مرکز HSE جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران را بسیار خوب توصیف کرد.
 
عمومی اضافه کرد: با وجود این پتانسیل علمی و کارشناسی بالا، این مرکز موفق به دریافت مجوز ارزیابی آلاینده های محیط زیست به عنوان آزمایشگاه معتمد از سوی سازمان محیط زیست شده است.
 
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، هفتمین همایش ملی و نمایشگاه تخصصی مهندسی محیط زیست با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، علی محمد شاعری رییس ستاد توسعه و پایداری شهرداری تهران، نمایندگان وزارت صنعت معدن و تجارت و جمعی از متخصصان و محققان این بخش از روز ۱۷ تا ۱۹ اذر ماه در دانشگاه تهران برگزار شد.  
 
دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت صنعت معدن تجارت و ستاد توسعه پایدار شهرداری تهران برگزار کنندگان این همایش و نمایشگاه بود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار