راهنمای خرید ؛

تلفن های همراه برتر دنیا با نمایشگر متوسط + عکس

اگر می خواهید یک تلفن همراه با نمایشگری که اندازه متوسط دارد خریداری کنید ، با اورژانس IT همراه شوید.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران ، تلفن های همراه با نمایشگر بزرگ اگرچه دارای مزایای خاص خود هستند اما حمل و نقل این دستگاه ها سخت است و البته قیمت بالایی دارند ، پس اگر شما هم قصد خرید یک تلفن همراه با نمایشگر کوچکتر از 5 اینچ دارید ، می توانید مدل های زیر را در نظر بگیرید :


1- Sony Xperia Z3 Compact


این تلفن همراه ضد آب دارای نمایشگر 4.6 اینچی با رزولوشن اچ دی بوده و روی آن پردازشگر 4 هسته ای قدرتمند اسنپدراگون 810 نصب شده است.دوربین این اسمارت فون 20.7 مگاپیسلی است و 510 دلار قیمت دارد.



2- Samsung Galaxy Alpha


کهکشانی آلفا دارای نمایشگر 4.7 اینچی با رزولوشن اچ دی است و در قلب آن پردازشگر هشت هسته ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز قرار دارد و دوربین آن می تواند تصاویر 12 مگاپیکسلی تهیه کند.آلفا 520 دلار قیمت دارد.



3- LG G3 s


مدل کوچک شده تلفن های همراه ال جی G3 دارای نمایشگر 5 اینچی است.این تلفن همراه با پردازشگر 4 هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز کار می کند و دوربین 8 مگاپیکسلی روی آن نصب شده است.


4- HTC One mini 2


تلفن همراه کوچک اچ تی سی دارای نمایشگر 4.5 اینچی با رزولوشن اچ دی است.این تلفن همراه دارای دوربین 13 مگاپیکسلی است و پردازشگر چهار هسته ای با فرکانس 1.2گیگاهرتزی روی آن نصب شده است.


5- Microsoft Lumia 535


تلفن همراه مایکروسافت دارای نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 540 در 960 است.این اسمارت فون که با ویندوز فون 8.1 کار می کند دارای پردازشگر چهار هسته ای 1.2 گیگاهرتزی و دوربین 5 مگاپیکسلی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار