ساری؛

تشکیل تیم‌های ملی در ورزش کارگری

تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزش کارگری شکل می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور گفت: تیم های ملی در رشته های مختلف ورزش کارگری شکل می گیرد.

حسین زادگان افزود: اکثر ورزشکاران ما روستایی و کارگر هستند و به همین خاطر تیم های ملی در ورزش کارگری شکل می گیرد.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور با اشاره به جمعیت 38 میلیونی کارگری در سطح کشور گفت: برنامه ریزی فدراسیون کارگری سازماندهی ورزشکاران به همراه خانواده آنها است.

حسین زادگان از برگزاری لیگ در رشته های مختلف ورزشی خبر داد و افزود: نخستین دوره لیگ کشتی ساحلی را با همکاری استان ها بهمن ماه برگزار خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور از برگزاری مسابقات ورزشی با حضور کشورهای اسلامی به میزبانی کشورمان خبر داد و تصریح کرد: برای گستردگی ورزش کارگری در بین کشورهای اسلامی به زودی این تفاهم نامه امضا می شود.

وی یادآور شد: پارسال تیم ملی کشتی کارگران مازندران به نمایندگی از کشورمان به تونمنت اسپانیا اعزام شد که موفق به کسب عنوان سومی این رقابت ها شد.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور از میزبانی مازندران در المپیاد ورزش کارگری کشور خبر داد و افزود: نخستین دوره مسابقات المپیاد ورزش کارگری کشور در چند رشته ورزشی به میزبانی مازندران برگزار تا نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.