بیرجند؛

مبارزه با مفاسد اقتصادی نیاز به تصمیم‌های قاطع و عملیاتی دارد

امام جمعه موقت فردوس با اشاره به همایش مبارزه با فساد گفت: فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری به سران قوا در سال 80 باید نصب‌العین مسئولان باشد و از رفتارهای شعاری و تبلیغاتی جلوگیری شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛ ، حجت‌الاسلام عباس رضوانی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فردوس با اشاره به رابطه ایمان و اخلاق افزود: ایمان پشتوانه اخلاق است.

وی تصریح کرد: ثمره ایمان رضایتمندی انسان از خود است و به عنوان بزرگترین سرمایه انسانی محسوب می‌شود.

امام جمعه موقت فردوس با اشاره به ایام اربعین تصریح کرد: امروزه استقلال، عزت و افتخارات کشور به برکت نهضت امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در کتاب پنجره‌های تشنه پیرامون انتقال ضریح امام حسین(ع) از قم به کربلا گفت: مردم عاشق امام حسین(ع) هستند.

امام جمعه موقت فردوس با اشاره به اینکه باید از کاروان‌های پیاده‌روی به سمت کربلا تجلیل کرد، افزود: امسال سه برابر سال گذشته اعزام کاروان پیاده‌روی داشته‌ایم.

رضوانی‌نسب یادآور شد: مسئولان ایران و عراق باید برنامه‌ریزی جدی‌تری برای اعزام کاروان‌های پیاده در سال‌های آینده داشته باشند.

وی با اشاره به بحث همایش مبارزه با فساد گفت: فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری به سران قوا در سال 80 باید نصب‌العین مسئولان باشد و از رفتارهای شعاری و تبلیغاتی جلوگیری شود.

امام جمعه موقت فردوس ادامه داد: تصمیمات قاطع و عملی و بدون هرگونه ملاحظه‌ای در مبارزه با فساد باید گرفته شود.

رضوانی‌نسب با اشاره به مناسبت 27 آذر شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه تصریح کرد: همدلی و همراهی این دو نهاد مایه انسجام ملی است.

وی یادآور شد: وحدت ملی با وحدت حوزه و دانشگاه امکان‌پذیر است.

امام جمعه موقت فردوس گفت: مراد در مبانی معرفتی اشاره به منطق عملی و غایت گرایی دارد و مراد از وحدت یعنی وحدت در هدف و ایجاد جامعه اسلامی پیشرفته مستقل و الگو که زمینه‌ساز تقویت جنبش نرم‌افزاری است.

رضوانی‌نسب با تقدیر از تلاش تیم هندبال فردوس که در بازی‌های آسیایی مقام کسب کرده‌اند، خاطرنشان کرد: توجه مسئولان استان باید به ایجاد سالن مناسب برای این افتخارآفرینان باشد و همچنین به ظرفیت‌ها و استعدادهای مناطق محروم از جمله فردوس توجه دوچندان شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بیرجند ، فساد ، مالی ، همایش ، فردوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.