تاکید مدیرعامل خطوط لوله بر حفظ داراییهای شرکت:

خریدهای محلی باعث افزایش غیر اصولی موجودی انبارها نشود

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت بر اداره اقتصادی، بهره‌برداری بهینه از سرمایه و دارایی‌های شرکت و جلوگیری از هدررفت منابع تاکید کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، عباسعلی جعفری نسب، با بیان اینکه باید از بروز هرگونه رکود و بلااستفاده ماندن سرمایه، هدر رفت منابع و کالا جلوگیری کرد، افزود: به همین منظور باید اقدامات بسیاری را در راس امور قرار داد.
 
وی تصریح کرد: سرعت عمل در تامین نیازمندیها، کاهش موجودی انبار و جلوگیری از انباشت سرمایه، شناسایی استعداد و توانمندیهای مناطق، ایجاد ارتباط موثر به منظور تبادل و تعمیم تجارب تدارکاتی در سطح کل مناطق و افزایش تمرکززدایی با افزایش اختیارات مناطق بخشی از این اقدامات محسوب می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ادامه داد: بنابراین براساس تصویب هیئت مدیره، اختیاراتی به مناطق تفویض شده که مسئولیت مدیران مناطق را در جهت اجرایی کردن اهداف فوق افزایش بخشیده است.
 
جعفری نسب در سفارش به مدیران مناطق یادآوری کرد: در بخشهای مختلف، از نیروهای توانمند و کیفی برای انجام امور استفاده کرده و به موضوع آموزش و افزایش سطح دانش و آشنایی کامل کارکنان به قوانین و مقررات توجه خاص کنید.
 
وی تاکید کرد: بایستی برای رسیدن به اهداف فوق برنامه ریزی لازم و نظارتهای لازم اجرا شود.
 
جعفری نسب خطاب به مسئولان و کارکنان تدارکات و انبارهای مناطق اظهارکرد: در تامین نیازهای عملیاتی، سرعت عمل و دقت را مد نظر داشته و با توجه به تفویض اختیارات صورت گرفته با بهره‌گیری از تجربیات ستاد موجب کشف استعدادهای محلی و رونق بازارهای منطقه‌ای باشید.
 
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات تاکید کرد: در این حال باید توجه کرد، خریدهای محلی باعث افزایش غیر اصولی موجودی انبارها و رکود سرمایه‌های شرکت نشود.
 
وی با اشاره به استفاده بهینه از سرمایه‌های موجود در انبارها اعم از انبار مرکزی و سایر انبارهای فرعی گفت: بنابراین باید استفاده از سیستم مکانیزه و فناوری اطلاعات در دستورکار قرار گیرد، زیرا توجه به این موارد باعث حذف حرکتهای موازی و کاهش هزینه‌های شرکت خواهد شد.
 
جعفری نسب در بخش دیگری از سخنان خود به مسئولان مناطق و ستاد توصیه کرد: در خریدها بر اجرای قوانین و مقررات نظارت کامل داشته و اطمینان حاصل کنید که هزینه‌ها با اصول مطابقت داشته و از شفافیت لازم برخوردار است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار