وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که "وندی شرمن"، معاون وزیر خارجه آمریکا به همراه تیم مذاکراتی خود، به زودی راهی ژنو خواهد شد تا در تاریخ 15 و 16 ماه میلادی جاری با مقامات ایرانی دیدار کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس 24، وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که "وندی شرمن"، معاون وزیر خارجه آمریکا به زودی راهی ژنو خواهد شد تا در تاریخ 15 و 16 ماه میلادی جاری در مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 شرکت کند.

وزارت خارجه  آمریکا امروز جمعه از سرگیری مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه 5+1 در 17 دسامبر در ژنو ب را تائید و تصریح کرد پیش از آن دو روز مذاکره میان واشنگتن و تهران، برگزار خواهد شد.

وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که "وندی شرمن"، معاون وزیر خارجه آمریکا به همراه تیم مذاکراتی خود، به زودی راهی ژنو خواهد شد تا در تاریخ 15 و 16 ماه میلادی جاری با مقامات ایرانی دیدار کند.

 این وزارت خانه از پیوستن "هلگا اشمیت"، معاون مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا به این مذاکرات دو جانبه خبر داده است.

گفتنی است پیش از این نیز تهران و اتحادیه اروپا، برگزاری این مذاکرات در تاریخ 17 دسامبر در چارچوب مذاکرات بین الملی در خصوص پرونده هسته ای  ایران را تائید کرده بودند. 

عباس عراقچی ، معاون وزیر خارجه ایران، نیز پیشتر گفته است دور دیگری از مذاکرات هسته‌ای ایران و ۵+۱ چهارشنبه هفته آینده در ژنو برگزار خواهد شد و پیش از آن دیدارهای دوجانبه و کارشناسی انجام می شود. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار