عمیدیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد:

ورود اپراتورهای مجازی شبکه تلفن همراه تا سال 94

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گفت: اپراتورهای مجازی شبکه تلفن همراه تا سال 94 وارد بازار می‌شوند.

علی اصغر عمیدیان رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: با توجه به مطالعات و بررسی‌هایانجام شده و به منظور ارتقاء رقابت‌ بین اپراتور‌ها، اپراتور چهارم تلفن همراه به عنوان اپراتور مجازی وارد بازار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اپراتور مجازی شبکه تلفن همراه با بستن قرارداد با یک اپراتور دیگر دارای امکانات فیزیکی برای ارسال مکالمات و داده ها است،‌افزود: اپراتور مجازی شبکه تلفن همراه درسال94 و عملیاتی و وارد بازار می‌شود.

عمیدیان خاطر نشان کرد: تدوین اصول حاکم بر مجوز این اپراتورها و شرایط آن در مراحل نهایی است و تا بهمن ماه این شرایط ابلاغ می شود اما این اپراتور در سال آینده وارد بازار می‌شود.

گفتنی است، اپراتور مجازی شبکه تلفن همراه یک اپراتور تلفنی است خود دارای امکانات فیزیکی برای ارسال مکالمات و داده‌ها نیست و با بستن قرار داد با یک اپراتور دیگر که دارای امکانات فیزیکی برای ارسال مکالمات و داده‌ها است، این خدمات را به صورت عمده خریداری کرده و سپس با برند خود اقدام به فروش خدمات تلفن همراه در بازار خرده فروشی می نماید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار