لمپارد به جمع چهار گلزن برتر لیگ جزیره پیوست

گلی که فرانک لمپارد در دیدار مقابل لستر سیتی به ثمر رساند مجموع گلهای وی را در فوتبال برتر انگلیس به عدد 175 رساند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از یاهو اسپرت در جریان بازی تیمهای منچستر سیتی و لستر سیتی فرانک لمپارد زننده تک گل تیمش بود و به این ترتیب مجموع گلهای زده خود در لیگ برتر انگلیس را به عدد 175 رساند. حالا لمپارد در جایگاه چهارم برترین گلزنان تارخی لیگ برتر فوتبال انگلیس قرار گرفته است. هافبک سیتی 36 ساله است و انگیزه فراوان او برای بازی و رسیدن به عناون افتخار جدید از سوی هواداران مورد تقدیر قرار گرفت. لمپارد 588 بازی در لیگ فوتبال انگلیس انجام داده و علاوه بر به ثمر رساندن 175 گل، 102 پاس گل هم به یارانش داده است.

لمپارد پس از رسیدن به این عنوان گفت: رسیدن به رکورد گلزنی تیری آنری در لیگ برتر برایم بسیار افتخار‌آمیز است. از اینکه در جمع 4گلزنان برتر قرار دارم به خود می‌بالم و شگفت زده شده‌ام.

لمپارد در ادامه افزود: در دیدار مقابل لستر سیتی برای پیروزی تیمم تلاش کردم و توجهی به بالا بردن رکورد گلزنی‌ام نداشتم. خوشحالم که توانستیم این بازی را با پیروزی به پایان ببریم. در مورد رکورد گلزنی هم اعتراف می‌کنم هرگز انتظارش را نداشتم.

برای تیری آنری بازیکن سابق آرسنال احترام زیادی قائل هستم و او را یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال برتر انگلیس می‌دانم. از اینکه با آنری در تعداد گل زده مشترک هستم شگفت زده شدم.

لمپارد در ادامه به بازی مقابل لستر سیتی اشاره کرد و گفت: بازیکنان سیتی در این دیدار بهترین بازی خود را به نمایش نگذاشتند. اما در مجموع بازی به شکلی پیش رفت که آنان را شایسته پیروزی می‌دانم. راهی به جز شکست حریف پیش روی ما قرار نداشت. از آن بازیهایی بود که باید هر سه امتیاز را به دست می‌آوریم. در نهایت توانستیم به این هدف رسیده و جایگاه خود در جدول رده بندی را تثبیت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، لمپارد ، فرانسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار