تیم ملی فوتبال کشورمان بامداد امروز به منظور آمادگی برای حضور در جام ملت‌های آسیا راهی آفریقا شد این در حالیست که دو تن از بازیکنان تیم ملی از همراهی با سایر اعضای تیم بازماندند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ باتوجه به اینکه تیم ملی فوتبال ایران ساعت 4 بامداد امروز راهی اردوی آفریقا شد اما دو تن از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران نتوانستند با سایر اعضای تیم ملی راهی این سفر شوند.

گفتنی است:سروش رفیعی به دلیل مشکل سربازی و محمد نوری به علت مشکلات مالیاتی که موجب ممنوع‌الخروج شدن وی گردیده بود نتوانستند خود را برای این سفر برسانند.



بر اساس تصمیم کادر فنی، 23 بازیکن زیر باید در اردوی تیم ملی حاضر شوند:

دروازه‌بان‌ها: رحمان احمدی (سپاهان)، علیرضا بیرانوند (نفت)، محسن فروزان (استقلال)

مدافعان: وریا غفوری (سپاهان)، رامین رضاییان (راه آهن)، مرتضی پورعلی گنجی (نفت تهران)، محمدرضا خانزاده (پرسپولیس)، امیر حسین صادقی (استقلال)، هاشم بیک زاده (استقلال)، احسان حاج صفی (سپاهان)، حبیب گردانی (تراکتورسازی)، محمد نژادمهدی (پدیده)

بازیکنان میانی: امید ابراهیمی (استقلال)، محمد نوری (پرسپولیس)، ایمان مبعلی (نفت تهران)، خسرو حیدری (استقلال)، آندرانیک تیموریان(استقلال)، وحید امیری (نفت تهران)، سروش رفیعی (فولاد)

مهاجمان: سجاد شهباززاده (استقلال)، سردار آزمون (روبین کازان روسیه)، مهدی شریفی (سپاهان)، مسعود حسن زاده (ذوب آهن)



یادآور می‌شود:کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز به همراه اعضای تیم ملی پرواز نکرده چراکه وی یک شب زودتر به امارات سفر کرده بود.

درپایان خاطرنشان می‌شود:تیم ملی فوتبال ایران برای آمادگی جهت حضور در جام ملت‌های آسیا به اردوی 10 روزه آفریقای جنوبی سفر کرده اما حرزیفان بازی‌های دوستانه ایران در این اردو هنوز مشخص نشده است.

اظهار نظر بازیکنان تیم ملی قبل از اعزام به آفریقا

وحید امیری: مسافر استرالیا در جام ملت‌های‌ آسیا خواهم بود

ملی‌پوش تیم ملی فوتبال گفت: امیدوارم در لیست نهایی کارلوس کی روش برای جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشم.
 
اردوی آفریقای جنوبی اردوی خوبی برای تیم ملی خواهد بود امیدوارم بتوانیم به اون اهداف تاکتیکی مدنظر دست یابیم.  در این اردو اکثر بازیکنان جوان هستند و من هم تلاش می‌کنم تا بتوانم در لیست نهایی کی روش برای  جام ملتها  حضور داشته باشم.
وی در ادامه تصریح کرد: تیم ما حریفهای سختی دارد و باید تمام تلاش خود را انجام دهد.

مبعلی:  مثل دوران جوانی در تیم ملی بازی خواهم کرد / تیم در شرایط خوبی قرار دارد

ملی پوش تیم ملی فوتبال گفت: با انگیزه‌ای که در خود سراغ دارم مثل گذشته برای تیم ملی بازی خواهم کرد.

ایمان مبلعی افزود: خوشحالم از اینکه این شانس را پیدا کردم تا در اردوی تیم ملی حضور داشته باشم انگیزه زیادی دارم مثل دوران جوانی و تمام تلاش را انجام خواهم داد تا در لیست نهایی حضور داشته باشم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مطمئناً اردوی آفریقای جنوبی اردوی مفیدی خواهد بود و کادر فنی به اون اهداف مدنظر خود خواهند رسید و بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند.

محمد نوری:  نمی‌دانم چطور ممنوع الخروج شدم/ تا 15 روز پیش ممنوع الخروج نبودم

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از اینکه ممنوع الخروج شدم بسیار تعجب کردم تا 15 روز پیش مشکلی نداشتم . من هم از این موضوع اطلاع نداشتم وقتی مراجعه کردم به فرودگاه از ورود من  جلوگیری شد، ولی من 15 روز پیش پاسپورت خودم را به فدراسیون فوتبال تحویل داده بودم ممنوع الخروج نبودم. وکیل من هم که از قبل پیگیری کرده بود و گفته بودند ممنوع الخروج نیستم.

نوری در ادامه تصریح کرد: به علت مشکل مالیاتی ممنوع الخروج شدم و امروز این مسئله را پیگیری خواهم کرد تا هر چه سریعتر به ملی پوشان ملحق شوم. نمی‌دانم به باشگاه پرسپولیس مربوط می‌شود یا صبای قم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، ملی ، فوتبال ، ایران ، جام ، ملتها ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار