مروری بر مهمترین اخبار "اقتصادی" يكشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: مسدود کردن حساب‌های بانکی صادرکنندگان در بانک‌های اروپایی/ عدم ثبات نرخ ارز و مسائل بانکی دو چالش بر سر راه صادرات ، متقاضیان تندر 90، پژو پارس تحویل بگیرید ، جمع‌آوری 60 هزار عدد نوشیدنی غیراستاندارد از بازار تهران و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز يكشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

متقاضیان تندر 90، پژو پارس تحویل بگیرید

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/23/2811464_810.jpg

 ایران خودرو پیشنهاداتی را در قالب "تحویل خودرو دیگری همچون پژو پارس، پژو 206 بجای این خودرو، انصراف و دریافت پول پرداختی شان به همراه سود و انتظار برای افزایش تولید این خودرو" به متقاضیان خودرو تندر 90 ارائه داده است.

مسدود کردن حساب‌های بانکی صادرکنندگان در بانک‌های اروپایی/ عدم ثبات نرخ ارز و مسائل بانکی دو چالش بر سر راه صادرات

رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران با اشاره به چالش‌های بر سر راه صادرات گفت: عدم ثبات نرخ ارز و مسائل بانکی دو مسئله مهم بر سر راه صادرات کالاهای ایرانی است.

سکه امامی 985 هزار تومان/ دلار 3425 تومان/ طلا 18 عیار 100 هزار تومان
 بازار سکه امروز علی رغم افت اندک دلار شاهد تقویت ارزش سکه بهار آزادی بود، بطوریکه طرح امامی 5 هزار تومان رشد یافت.

بارش باران در عراق/ بارندگی‌ها در مرز ایران و عراق تشدید می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران در مسیر تردد زائران در مرز ایران و عراق گفت: به مرور زمان بارندگی‌ها در این مسیر شدت می‌یابد.

شاخص فرابورس به مرز 797.40 واحد رسید/ ادامه افت قیمت اوراق مسکن

 یکشنبه 23 آذر ماه در پایان معاملات تالار بورس تعداد 75 هزار و 906 سهم اوراق بهادار به ارزش 715 میلیارد و 661 میلیون ریال در 26 هزار و 179 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب، غرب و 7 استان کشور/ تهران، صاف و 11 درجه

 امروز فعاليت سامانه بارشی در شمال غرب ادامه می‌يابد و از بعد ازظهر بتدريج در استان‌های غربی ابرناكی افزايش يافته و بارش باران شروع می‌شود.

شاخص از نیمه کانال 70 هزار واحدی سقوط کرد

یکشنبه 23 آذر ماه در پایان معاملات تالار بورس تعداد 391 هزار و 377 هزار سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و 6 میلیون و 183 هزار ریال در 34 هزار و 89 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

رشد بیش از 28 دلاری بهای طلا در بازارهای جهانی/ بهای هر بشکه نفت آمریکا 58 دلاری شد بهای جهانی فلزات گرانبها در معاملات هفته گذشته در بازارهای جهانی با افزایش قیمت همراه بود و این در حالی است که بازار نفت شاهد کاهش قیمت‌ها بود.

جمع‌آوری 60 هزار عدد نوشیدنی غیراستاندارد از بازار تهران
مديرکل استاندارد تهران از کشف و توقيف حدود 60 هزار عدد نوشيدنی غيراستاندارد با نام‌های "پرسپوليس" و "بريسکی" در ماه گذشته خبر داد.

بازگشایی مسیرخط لوله انتقال نفت مارون به طول 700 متر

 بهمنی گفت: با همکاری اهالی روستای سلطان آباد از توابع شهرستان رامهرمز استان خوزستان مسیر خط لوله به طول 700 متر در مجاورت این روستا آزاد و قابل تردد گردید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار