شوهانی:

مدیریت جهادی شهرداری تهران موجب ساماندهی انتقال زوار شد/انتظار داشتیم سایرنهادها هم کنار شهرداری تهران باشند

نماینده مردم ایلام، مهران، ملکشاهی، ایوان، شیروان، چرداول و سیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امیدواریم شهرداری تهران با ایجاد برخی زیرساخت ها در مرزها امکان خدمت رسانی دائم را مهیا کند

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران احمد شوهانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار کرد: از چند روز قبل از  اربعین در مرز مهران حضور داشتم و از نزدیک شاهد تلاش های بی وقفه مجموعه شهرداری تهران برای خدمت رسانی به زائران بودم. به طوری که حضور شهرداری تهران و ارائه غذا ، خدمات درمانی ، آب و همراهی با زائران موجب شد تا مشکلات احتمالی بروز نکند. این در حالی بود که انتظار داشتیم در کنار شهرداری تهران سایر نهادها هم حضور داشته و همراهی می کردند.

شوهانی با اشاره به اینکه مهران تنها 16 هزار نفر جمعیت دارد و این در حالی بود که در ایام اربعین امسال یک میلیون نفر از مرز مهران برای سفر به کربلای معلی عبور کردند، در این باره گفت: امیدواریم شهرداری تهران با توجه به توانمندی هایش، زیرساخت هایی را در این منطقه فراهم کند و به یاری شهرداری مهران بیاید. چرا که حضور مردم در ایام مذهبی در این مرزها نیازمند مدیریت قوی است که در این روزها شاهد آن بودیم.

نماینده مردم ایلام ، مهران ، ملکشاهی ، ایوان ، شیروان ، چرداول و سیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور شهرداری حقیقتا به مدیریت امور در ایام اربعین کمک کرد، افزود: به نمایندگی از مردم از شهرداری تهران و تمامی پرسنل حاضر در منطقه مهران تشکر می کنم و امیدوارم شهرداری تهران از امسال برای سال های آینده وارد عمل شده و امکانات خدمت رسانی به مردم را مهیا کند چرا که این کار در توان مدیریت جهادی شهرداری تهران است .


انتهای پیام/
برچسب ها: مدیریت ، جهادی ، ساماندهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار