مسابقات واترپلو جام باشگاه‌های آسیا:

جویچ‌: قدرت بازیکنانم همانند فوتبالیست‌های رئال‌مادرید است

تیم واترپلو‌ قادسیه الخبر عربستان یکی از تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود و از واترپلوئیست های خوبی نیز برخوردار است.

الکساندر آناستازی جویچ‌ سرمربی صربستانی تیم واترپلو‌ قادسیه الخبر عربستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  اظهار داشت: هدف ما از حضور در این دوره از مسابقات ابتدا راهیابی به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها و در مرحله نهایی کسب مدال است و برای این مهم نهایت تلاش خود را برای شکست حریفان به کار خواهیم گرفت.
 
 وی در پاسخ به این سوال که برای حضور در این مسابقات چه اردوهایی را پشست سر گذاشتید؟ گفت: من از کشوری آمده‌ام که واترپلو در آن به صورت جدی و حرفه‌ای دنبال می‌شود ما آنالیز بسیار خوبی از تیم‌های حاضر در این مسابقات داشتیم و با آمادگی کامل به تهران آمده‌ایم البته باید بگویم که بسیاری از بازیکنان تیم ما چون در لیگ‌های مختلف بازی می‌کنند فرصت زیادی برای تمرین متمرکز و شبانه روزی نداشتیم ما به طور کلی برای حضور در این مسابقات 2 الی سه دوره اردوی تدارکاتی برگزار کردیم ولی در این مدت زمان کوتاه به هماهنگی مطلوب رسیدیم، در ترکیب تیم ما واترپلوئیست‌های هستند که همانند‌ بازیکنان تیم فوتبال رئال مادرید قدرتمند‌ند.
 
وی در خصوص وضعیت واترپلو‌ ایران اظهار داشت: من تاکنون بازی‌های واترپلو ایران را زیاد دنبال نکردم و به طور دقیق نمی‌توانم بگویم که شرایط فنی این تیم چگونه است اما می‌دانم که مربیان سطح بالا و حرفه‌ای در ایران فعالیت کرده‌اند که به طور حتم آنها با خود، اصول فنی و تاکتیکی مدرن واترپلو را به بازیکنان ایرانی آموزش داده‌اند نا گفته نماند که تاریخچه واترپلو ایران حکایت از قدرت فنی این تیم دارد.
 
الکساندر آناستازی جویچ‌سرمربی صربستانی تیم قادسیه‌ الخبر عربستان در میان واترپلوئیست‌ها به ساشا شهرت دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: همانند ، فوتبالیست ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار