وزنه بردار دسته 94 کیلو گرم تیم ملی حفاری گفت: قبول مرگ ناگهانی میثم محبی، با تمام خاطراتی که از وی دارم برایم خیلی سخت است.

نیما آقایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خبر مرگ میثم را شب گذشته بچه‌های شیراز به من رساندند،‌ واقعا با شنیدن‌ این خبر شوکه شدم.
 
وی ادامه داد: وقتی علت مرگ را جویا شدم، به من نیز گفتند به علت گاز گرفتگی فوت کرده است و قرار است کالبد شکافی شود تا علت اصلی مرگش مشخص شود.
 
وی در مورد خصوصیات اخلاقی میثم محبی اذعان داشت: میثم پسر فوق العاده خوب و شوخ طبعی بود که همه او را دوست داشتند.
 
آقایی درباره بهترین خاطرات خود با میثم محبی گفت: چون ما 2 نفر در یک دسته قرار داریم، همیشه در تمرینات و اردوها با هم بودیم از این رو با هم خاطرات زیادی داریم. شب قبل مسابقه هفته سوم لیگ برتر، داور بوشهری با میثم شوخی داشت و با شوخی به ما گفت من از شما خیلی خوشم می‌آید فردا اگر وزنه را هم زمین بزنید برایتان قابل قبول رد می‌کنم و میثم با شوخی به داور گفت، نه اگر من وزنه را زمین زدم برایم قابل قبول رد کن ولی اگر نیما وزنه را بالا برد برایش 3 چراغ قرمز را روشن کن و اصلا قبول نکنید.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی حفاری رقابت سختی با تیم ذوب آهن دارد و وجود میثم محبی برای تیم ما خیلی تاثیر گذار بود و باید ببینیم مربیان در این خصوص چه فکر می‌کنند. به خانواده محرتم محبی و اهالی ورزش تسلیت می‌گویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار