معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 از اشتغال و حمایت بهبودیافتگان از اعتیاد در سطح منطقه 9 خبر داد.

هاشم فخاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 با بیان این خبر در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: این طرح که برای نخستین بار در سطح کشور و با مشارکت ستاد مبارزه با موادمخدر، سازمان آموزشی فنی و حرفه ای و سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی اجرا می شود. این مرکز در نظر دارد تا با ایجاد خدمات برای آنها بتوان بستر مناسب و گامهای موثری را در جهت کاهش آسیب های اجتماعی بردارد تا آنها به آغوش خانواده بازگردند.
 
وی ادامه داد: توسعه زمینه های مناسب برای اشتغالزایی بطور قابل توجهی در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است و با راه اندازی این مرکز دبیرخانه هایی راه اندازی خواهدشد که متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر به این دبیرخانه مراجعه کنند.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 ادامه داد: این طرح که بصورت پایلوت صورت می گیرد، در صورت موفقیت در مناطق دیگر پایتخت و سایر شهرها نیز اجرا می شود.
 
فخاری در ادامه به اعضای کارگروه ها نیز اشاره کرد و گفت: اعضای اصلی این کارگروهها شامل 11 مقر است که سید علیرضا حسینی شهردار منطقه 9 بعنوان رئیس کارگروه، دکتر بیرجندی مشاور دبیرکل ستاد موادمخدر بعنوان جانشین و فخاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه نیز بعنوان کارگروه انتخاب شده اند.
 
وی ادامه داد: با توجه به نظر اعضای کارگروه 8 کمیته شامل توانمندسازی، بهبود یافتگان، مستندسازی، اطلاع رسانی، خانواده بهبود یافتگان، سمن ها، مشاور حقوقی و قراردادها، پشتیبانی و اجرا و مشاوره و مددکاری است.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 در پایان خاطرنشان کرد: با راه اندازی این مرکز بهبودیافتگان می توانند در حین انجام فعالیت خود از خدمات مددکاری و مشاوره نیز بهره مند شوند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار