امروز اتفاق افتاد؛

تیراندازی قاچاقچیان مواد مخدر به پلیس

بامداد امروز در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در محورهای فرعی ایرانشهر ۴ قاچاقچی به همراه ۹۷۰ کیلو تریاک دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛ قاچاقچیان مواد مخدر بامداد امروز با ماموران نیروی انتظامی به صورت مسلحانه درگیر شدند که در نهایت 4 نفر از آنها به همراه 970 کیلو تریاک دستگیر شدند.

سرهنگ ابراهیم قربان‌زاده جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان در این باره اظهار داشت:‌ در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان مسلح قصد جابجایی محموله مواد مخدر از محورهای جنوبی سیستان و بلوچستان به زاهدان را دارند، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بامداد امروز ماموران پلیس در محورهای فرعی ایرانشهر 3 خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی کرده و دستور ایست دادند اما قاچاقچیان شروع به تیراندازی به سوی ماموران کردند.

سرهنگ قربان‌زاده خاطرنشان کرد:‌ پس از درگیری ماموران پلیس موفق به دستگیری 4 قاچاقچی و توقیف دو خودروی پژو به همراه یک خودروی زانتیا شدند که در بازرسی از آنها 970 کیلو تریاک کشف شد.
 
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.