ویژه برنامه‌های ایام عزاداری دهه آخر ماه صفر در رادیو خانواده

رادیو خانواده به مناسبت 28 و 30 صفر مصادف با رحلت پیامبر گرامی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ارتباط با رسانه رادیو خانواده؛ برنامه "سلام زندگی" با حضور کارشناسان مذهبی سیره زندگانی حضرت رسول اکرم(ص) و امام حسن مجتبی (ع) را بازگو می‌کند؛ این برنامه صبحگاهی تلاش دارد تا با بیان زندگی این بزرگواران چگونه بهتر زیستن را برای مخاطبان تشریح کند.
 
در برنامه "خونه آفتابی" که ساعت 9 صبح پخش می‌شود نیز موضوع اخلاق حسنه و نقش آن در زندگی بهتر با توجه به اینکه حضرت ختمی مرتبت به عنوان الگوی حسنه معرفی شدند مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
همچنین در این برنامه با اشاره به سیره امام حسن مجتبی (ع) به اهمیت اخلاق نیکو در مردمداری و حفظ بنیان خانواده پرداخته می‌شود.
 
برنامه " یه خونه یه دنیا حرف" نیز ساعت 10 صبح این روزها نیز با موضوع سبک زندگی ایرانی-اسلامی و آنچه حضرت رسول(ص) در زندگی مورد توجه قرار می‌دادند از این شبکه پخش می‌شود.
 
"خونه زندگی" برنامه دیگری از رادیو خانواده است که ساعت 16  در بخش کارشناسی به موضوع زندگی این بزرگواران اشاره دارد و از منظر خانواده و شهادت به این مناسبت می‌پردازد.
 
انعکاس عزاداری ها، حکایت های روایی از زندگی حضرت رسول(ص) و امام حسن مجتبی(ع)، پیامک‌های مردمی، نوحه خوانی از دیگر بخش‌های این برنامه است.
 
برنامه "ماخانواده ایم" با محوریت مسابقه ساعت 11:35، "دوست من کتاب" با معرفی کتاب‌های مرتبط با زندگی حضرت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) ساعت 8:50، برنامه "سپهر" با بیان نکات اخلاقی پیش از اذان مغرب از جمله برنامه‌هایی است که در این مناسبت‌ها از رادیو خانواده پخش می‌شود.
 
همچنین برنامه"خونه زندگی" که ویژه شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) تدارک دیده شده است سیره عملی و اخلاقی و ابعاد مختلف زندگی امام رضا (ع) را مورد بررسی قرار می‌دهد.
 
گزارش از مراسم عزاداری مردم، مباحث کارشناسی در خصوص حدیث معروف سلسله الذهب و اهمیت زیارت، ارتباط با مشهد مقدس، حکایت های روایی نمایشی از زندگی آن حضرت، معرفی کتابهایی از زندگی و کرامات حضرت امام رضا (ع)، تلفن و پیامک شنوندگان از دیگر بخش‌های این برنامه است.
 
برنامه‌های رادیو خانواده را  با تنظیم امواج رادیویی برروی موج اف ام  ردیف 5/89 مگاهرتز از ساعت 6 صبح تا 24 بشنوید.


انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار