آغاز اردوی جوانان با قرائت فاتحه برای مرحوم محبی؛

توکلی تیمش را برای رقابت‌های جوانان جهان به خط کرد

دور نخست تمرینات تیم وزنه برداری جوانان کشور، جهت حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سال 2015، از صبح امروز زیر نظر حسین توکلی آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ از جمع نفرات دعوت شده به اردوی تیم جوانان، علی میری و محسن دادرس اصل، رضا زارعی، ایوب موسوی، رضا دهدار، رسول نادری، فرزاد زارعان، علی جوکار، سعید رضازاده، امیرحسین فضلی و مرتضی شاهقلیان 11 وزنه برداری بودند که در نخستین تمرین تیم جوانان حضور پیدا کردند.

در ابتدای این تمرین سرمربی تیم وزنه برداری جوانان کشورمان 15 دقیقه برای وزنه بردارن جوان صحبت کرد. حسین توکلی در بخشی از صحبت هایش با تاکید بر رعایت نظم و انضباط درون اردویی گفت: آنچه برای من اهمیت دارد پاک بودن جسم و ذهن شماست، چراکه تنها با یک بدن سالم می توان به اهداف بزرگ دسترسی پیدا کرد. توکلی در عین حال افزود: فدراسیون وزنه برداری از این به بعد سرمایه گذاری اصلی اش روی رده های سنی نوجوانا و جوانان است تا بعد از المپیک 2016  پشتوانه های خوبی برای تیم ملی بزرگسالان داشته باشیم. سوای آن ما مسابقات قهرمانی جوانان جهان را در پیش داریم که موفقیت در آن راه را برای حضور شما در تیم ملی بزرگسالان هموار خواهد کرد. به همین خاطر من از شما می خواهم اگر به دنبال آینده ای بهتر هستید به چیزی جز وزنه برداری فکر نکنید.

 پس از صحبت‌های حسین توکلی، اردونشیان با ذکر فاتحه برای مرحوم میثم محبی، تمرینات خود را آغاز کردند.

غایبان روز نخست

5 وزنه بردار در نخستین تمرین تیم جوانان غایب بودند که البته غیبت دو نفر به دلیل انجام کارهای مربوط به خدمت سربازی و غیبت یک نفر هم به دلیل سرماخوردگی بود. پیمان جان و مهدی کردی نفراتی بودند که به دلیل پیگیری امور مربوط به خدمت سربازی از فردا در تمرینات شرکت می کنند. علیرضا دهقان هم که سرماخورده بود با پس از آنکه با توصیه حسین توکلی به پزشک مراجعه کرد، قرار شد تا زمان استفاده از داروها و بهبودی کامل، در سالن مجاور تمرین کند. در این میان رضا باقری و رضا بیرالوند نیز طی تماس با سرمربی تیم، در حضور در اردوی تیم جوانان انصراف دادند.

تصاویر روز نخست تمرینات تیم وزنه برداری جوانان در بخش گزارش تصویری سایت بارگذاری شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تمرینات ، تیم ، ملی ، وزنه ، توکلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار