نگاهی به ابعاد شخصیتی حضرت رسول (ص) در رادیو صدای آشنا

گروه دین و اندیشه رادیو صدای آشنا، دو ویژه برنامه "خورشید بر شانه های آسمان" و "خورشید آفرینش" را به مناسبت رحلت پیامبر (ص) تهیه و تدارک دیده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، "خورشید بر شانه های آسمان" ضمن بررسی سبک زندگی اعراب زمان پیامبر (ص) و تغییر آن به وسیله الگوی عملی اسلام، به این مباحث خواهد پرداخت:

بازسازی حوادث مهم تاثیرگذار بین المللی همچون نامه پیامبر (ص) به رهبران کشورها؛
بررسی آثار برجای مانده از تعالیم پیامبر (ص)؛
و شرح مشترکات حکومت اسلامی که پیامبر (ص) بنا نهادند.
حجت الاسلام والمسلمین طاهررضی کارشناس این ویژه برنامه است.

رویا ولی زاده نویسنده و تهیه کننده، اکبر ملایی راوی، رضا خضرایی گوینده، و طیبه خادم جعفری گزارشگر، در این ویژه برنامه همراه مخاطبان هستند.

"خورشید بر شانه های آسمان" را روز یکشنبه سی ام آذر ساعت 17:00 به وقت تهران برابر با ساعت 13:30 به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.


"خورشید آفرینش" ضمن بیانی از فضائل و جلوه های حقیقت وجود حضرت محمد (ص) در قرآن کریم، به بررسی ابعاد معنوی شخصیت و چرایی اسوه بودن ایشان می پردازد.

در بخشی از این ویژه برنامه درباره فلسفه وجودی نبی اکر م (ص) به عنوان خاتم الانبیاء، صحبت خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدهای رضایی، و حجت الاسلام والمسلمین آقاجانی، کارشناس این ویژه برنامه هستند.

فرزانه ردایی محقق و نویسنده، و فروغ وزیری زاده تهیه کننده، نرگس اصفهانی گوینده، و مهدی صباغی راوی در این ویژه برنامه با مخاطبان همراه هستند.

"خورشید آفرینش" را یکشنبه سی ام آذر ساعت 22:00 به وقت تهران برابر با ساعت 19:30 به وقت گرینویچ از کانال آمریکای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.
 
نشانی وب سایت شبکه جهانی صدای آشنا:   www.sedayeashna.ir
 
شماره تماس روابط عمومی: 22164131 ، 22652327
 

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار