اوحدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اتمام عملیات اربعین / قرارگاه‌های اربعین به کار خود پایان دادند

رئیس سازمان حج و زیارت از پایان فعالیت‌های قرارگاه‌های اربعین در مهران، چذابه و شلمچه خبر داد.

سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اتمام عملیات اربعین گفت: از شب گذشته تا به امروز حدود 3 هزار زائر از مرزهای شلمچه، مهران و چذابه عبور کرده و وارد کشور شدند و قاعدتا عملیات اربعین به اتمام رسیده است.

وی در ادامه افزود: روز گذشته قرارگاه  امام حسین در شلمچه‌ و ابوالفضل عباس در چذابه طی اطلاعیه‌ای به فعالیت خود پایان دادند و امروز هم قرارگاه امیرالمومنین در مهران فعالیت خود را به پایان می‌رسانند.

اوحدی همچنین اظهار داشت: در اربعین امسال1 میلیون و 500 هزار نفر به کربلا اعزام شدند و پیش بینی می‌شود سال آینده این عدد به 3 میلیون نفر برسد.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به آسیب‌شناسی که در اربعین امسال انجام شد یادآور شد از جمله مواردی که در مراسم اربعین سال آینده باید مورد توجه قرار گیرد وضعیت گذرگاه‌ها و زیر ساخت‌ها در مرزها است.

رئیس سازمان حج و زیارت خاطر نشان کرد: راهمپیمایی عظیم 20 میلیونی در کربلا سیلی محکمی به یاوه‌گویی‌های گروه تروریستی داعش است که طی یک ماه گذشته با همت شیعیان و همچنین سایر ادیان و مذاهب از جمله مسیحیان و سنیان به ثمر رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار