هر روز باید روز خدمات داوطلبانه باشد

دبیر کل فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ گفت: با توجه به حضور مستمر داوطلبان در بین مردم هر روز را باید روز خدمات داوطلبانه بدانیم.

به گزارش ژخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران الحاج آمادوگوئیسی با حضور در همایش بزرگ داوطلبان و پوشیدن لباس هلال احمر بیان داشت: باعث خوشبختی بنده است که در گردهمایی داوطلبان و روز جشن داوطلبان شرکت کردم.

وی با اشاره به حضور مستمر داوطلبان در بین مردم اظهار داشت: هر روز را باید روز خدمات داوطلبانه بدانیم چرا که داوطلبان همیشه در میان مردم هستند و همواره در سختیها و بحران‌ها یاور مردم و تسکین دهنده آلام آنها هستند.

دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ تصریح کرد: همین حضور داوطلبان موجب شده از کودکان و جوانان عضو هلال احمر به انجام فعالیت‌ها و بنیاد‌های ارزشمند بپردازند.

وی گفت:جمعیت هلال احمر ایران در امداد رسانی به آسیب دیدگان در جاده‌ها و یا حوادثی مثل زلزله حتی خارج از مرزها حضور داشته و تمام این فعالیت‌های بشردوستانه نشان دهنده این است که حد و مرزی نسبت به ارائه خدمات داوطلبانه نیست.

دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ بیان کرد: حضور داوطلبان در کنار مردم نه تنها برای ارائه خدمات بوده بلکه برای حفظ کرامت بشر و انسان‌ها بوده و در واقع فعالیت‌ خود را با روحیه امید به آینده قرار می‌دهند و امروز نیز یاد داشت تفاهم‌نامه و همکاری‌ها مترصد بهره مندی  هرچه بیشترانسان‌ها است.

گوئیسی خاطر نشان کرد: پوشیدن لباس سرخ و سفید امروز باعث افتخارمان است و امیدوارم این یاد داشت تفاهم امروز نقطه عطفی برای رسیدن به اهداف والاتری باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: صلیب ، سرخ ، خدمات ، داوطلبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار