افسوس دختر یتیم به خاطر خوشگذرانی با مرد شیطان صفت/ دختر 13 ساله دیگر نمی‌خواهد زنده باشد+ عکس

مردی به نام " دیوید واتمور" ، 2 سال گذشته دختر 11 ساله را که اکنون 13 سال دارد با بلیط های کنسرت موسیقی مورد علاقه اش و هدایای دیگرفریب داده بود تا به او تجاوز کند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، متجاوز یک دختر بچه 11 ساله ، که او را با قول بلیط های گروه موسیقی مورد علاقه اش با نام ( وان دایرکشن ) تحریک میکرد تا به او تجاوز کند ، در دادگاه برای 18 سال زندانی می شود.
 
2 سال پیش مردی به نام " دیوید واتمور" نزدیکی بی شرمانه ای را با دختری که آن زمان تنها 11 سال داشت ، آغاز کرد."واتمور" از عشق دختر نوجوان به گروه موسیقی مورد علاقه اش  با تجاوز کردن به او به مدت 2 سال سوء استفاده کرد.
 
خانم " آماندا جانسون" مامور پرونده می گوید " " واتمور" به طور منظم هر یکبار در ماه به مدت 2 سال به آن دختر تجاوز می کرد.
 
او افزود : " واتمور" حتی یک پیغام کددار ترتیب داده بود تا زمان رابطه جنسی به دختر نوجوان اطلاع بدهد.متجاوزهنگام فرا رسیدن زمان رابطه جنسی به دختر می گفت "سگ را برای هواخوری بیرون بیاور".
 
دختر نوجوان که حالا بعد 2 سال 13 ساله است و نامش به خاطر سن او فاش نشده ، یکی از بزرگترین طرفدار های یک گروه موسیقی جوان پسند به نام ( وان دایرکشن) بود، و " واتمور" همیشه دختر را با بلیط های VIP  این کنسرت فریب و به نحوی به او تجاوز می کرد.
 
خانم " جانسون " می گوید : آن مرد متجاوز حتی به دختر نوجوان پیغام می داد  و او را وادار می کرد تا لباس های زنانه بپوشد، برای اینکه سنش بیشتر از معمول به نظر بیاید و انها بتوانند تا نیمه‌های شی در مهمانی‌های شبانه حضور داشته باشند.
 
خانم " جانسون" در ادامه بیان کرد : این دختر نوجوان خودش را به عنوان یک انسان کثیف توصیف می کند که حتما به جهنم خواهد رفت و با احساس پشیمانی خود را ازار می دهد. این دختر 13  ساله قربانی اکنون از بیماری افسردگی شدید رنج می برد و منظم به مشاوره های روانی می رود تا درمان شود. ولی بی‌فایده است.
 
به گفته برخی از روانپزشکان این شیطان 50 ساله از یتیم بودن این دختر استفاده کرده و در زمانی که این دختر 11 ساله هنوز قدرت تشخیص کار‌های خوب و بد را نداشته، او را به بی‌شرمانه ‌ترین کارها با مردان پلید واداشته است و هنوز این مسئله نامشخص است که "واتمور" از این راه کثیف کسب درآمد داشته یا خیر.

گفتنی است، این دختر 13 ساله هم اکنون متوجه شده است که در این دو سال چه اتفاقات وحشتناکی تنها به خاطر رفتن به کنسرت برایش افتاده است و هر لحظه حالش بدتر و بدتر می‌شود و به دنبال فرصتی برای خودکشی می ‌گردد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار