طی احکام جداگانه از سوی میرزایی، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رییس شورای سیاستگذاری جشنواره، رییس و دبیر هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ حسین میرزایی، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رییس شورای سیاستگذاری جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی در احکامی جداگانه مجید سرسنگی را به عنوان رییس و امیرمهدی مرسلی را به عنوان دبیر هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب کرد.

بنابراین گزارش: در حکم دبیر جشنواره آمده است: «نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «دبیر هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با جلب مشارکت و بهره‌مندی از نظرات ارزشمند استادان، نخبگان تئاتر دانشگاهی و دانشجویان گرامی تمام تلاش خود را در برگزاری مطلوب و شایسته جشنواره معمول داشته و در این امر خطیر موفق به تأییدات الهی باشید.»

درادامه این گزارش آمده است: شایان ذکر است امیرمهدی مرسلی دانشجوی کارگردانی تئاتر دانشگاه سوره بوده و از جمله فعالیت‌های وی می‌توان به مدیریت بخش صحنه در شانزدهمین دوره جشنواره، مدیر بخش نمایشنامه‌نویسی پانزدهمین دوره، مسئول هماهنگی بخش تئاتری‌های دوره چهاردهم و همکاری با سیزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران اشاره کرد. وی همچنین دبیری کانون تئاتر دانشگاه سوره در کارنامه خود دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار