بیک زاده هم برای استقلال دردسر شد

شکایت هافبک آبی ها از مسئولان استقلال

هاشم بیک زاده همراه تیم ملی در اردو بسر می برد اما این در حالی است که وی نیز مانند تیموریان دل خوشی از استقلالی‌ها ندارد و می خواهد شکایت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بازیکن تیم استقلال تحت شرایطی خاص قرار دارد زیرا اعلام شده است که وی می خواهد از تیم جدا شود اما قلعه نویی وی را راضی کرده است که در تیم بماند و از استقلال جدا نشود زیرا وی در حالیکه همه اعتقاد داشتند این بازیکن در ترکیب استقلال عملکرد خوبی ندارد با شرایطی خاص روبرو شد و از وی در ترکیب تیم استفاده کرد.

شایان ذکر است این بازیکن مسئولان را تهدید به شکایت کرده است تا در آستانه بازیهای آسیایی تیم ملی با شرایطی خاص روبرو شود و به در دسرهای تیم استقلال بیفزاید.

این در حالی است که بیک زاده معتقد است با مشکلات مالی روبروست و مسئولان تیم استقلال در این مورد با وی همراهی نکردند و بر مشکلات این بازیکن افزودند و عامل این هستند که وی با مشکلات شخصی مواجه شود.

گفته می شود شرایط طوری است که قرار است قلعه نویی از طرف اطرافیانش این بازیکن را راضی کند تا دچار مشکلات دیگری نشود اما این در حالی است که وی تا بحال رضایت بیک زاده را جلب نکرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.