پکیجی از بهترین‌ها؛

۶ آنتی ویروس برتر ۲۰۱۴ جهان برای اندروید + دانلود

مجموعه‌ای بی نظیر از انواع آنتی ویروس‌های قدرتمند موبایل با قابلیت اسکن و جستجوی کامل و دقیق فایل‌ها با قدرت بالا و اسکن سریع که بصورت یک مجموعه از بین 6 انتی ویروس موبایل گلچین شده و در سایت قرار گرفته شده است.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ همیشه انتخاب یک آنتی ویروس قدرتمند، درعین حال حرفه ای، برای ما سخت بود چرا که تنوع این نرم افزار در دنیا بسیار زیاد است. اما باید گفت همه‌ی این نرم افزارها همیشه قدرتمند نخواهند بود، به معنی دیگر یعنی اینکه همیشه یک نرم افزار آنتی ویروس نمی تواند بهترین آنتی ویروس باشد. آنتی ویروس ها بر مبنای سیستم عامل و قدرت سخت افزاری یک سیستم امتیاز دهی می‌شود، پس ممکن است یک سیستم با مشخصات یک آنتی ویروس قدرتمند ست نباشد و همین باعث شود کاربر از این آنتی ویروس استفاده نکرده و به سراغ آنتی ویروس دیگری برود. در این گزارش تصمیم گرفتیم 6 آنتی ویروس قدرتمند را به شما معرفی کنیم.


Avast RANSOMWARE REMOVAL
آواست

یکی از جدیدترین و مهلک ترین بدافزارهایی که اخیرا وارد دنیای نرم افزار شده است رنزم ور (RANSOMWARE) نام دارد. این بدافزار تنها برای کاربران اندرویدی یک خطر محسوب می‌شود و می‌تواند اطلاعات دستگاه شما را قفل کند. رنزم ور تنها در قبال پرداخت پول است که اطلاعات شما را مجددا آزاد خواهد کرد. اما اگر می‌خواهید از آلوده شدن به این ویروس جلوگیری کنید یا با آن مقابله کنید بهتر است در ادامه همراه ما باشید. شرکت AVAST اپلیکیشنی را منتشر کرده است که رایگان در اختیار کاربران قرار داده است، این برنامه تمام دستگاه اندرویدی شما را اسکن کرده و هرگونه رنزم وری که پیدا کند را از بین می‌برد و فایل‌های قفل شده را باز خواهد کرد. نام این برنامه (AVAST RANSOMWARE REMOVAL) است که از سایت رسمی AVAST قابل دریافت است. اما اگر رنزم ور اجازه فعالیت را از گوگل پلی گرفته است بهتر است که از راه دور این برنامه را نصب کنید. این برنامه تنها برای از بین بردن رنزم ور خواهد بود و شما برای جلوگیری از آلوده شدن (MOBILE SECURITY & ANTIVIRUS) استفاده کنید.

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم:  1.07 مگابایت
 • نسخه: 1.0.32
 • اجرا در: اندروید 2.3 به بالا
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:


360 Mobile Security- Antivirus

360انتی ویروس

Mobile Security یکی از قدرتمندترین، محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن های آنتی ویروس و امنیتی برای سیستم عامل اندروید می باشد ما امروز قصد معرفی آن را برای شما داریم! ۳۶۰ سکیوریتی آنتی ویروسی قوی برای محافظت از اسمارت فون و اطلاعات شما در مقابل جدیدترین ویروس ها، بدافزارها و ویروس های ساخته شده است و با نصب آن می توانید گامی اساسی را در زمینه ی امنیت برای گوشی خود بردارید. ۲۷۵ میلیون کاربر تا به امروز این نرم افزار را نصب کرده و متوجه شده اند که این آنتی ویروس با حجم ناچیز خود دارای قدرت زیادی است و آن را به کاربران دیگر پیشنهاد می دهند.

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم:  7.85 مگابایت
 • نسخه: 3.0.0
 • اجرا در: اندروید 2.3 به بالا
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:


Kaspersky Mobile Security

کسپرسکای

Kaspersky از قدرتمندترین و محبوب ترین شرکت های تولید نرم افزارهای امنیتی دنیای IT می باشد که توانسته است با تولید نرم افزار امنیتی مختلف برای انواع سیستم عامل ها از جمله اندروید، آیفون و ... گام مهمی را در زمینه ی امنیت و حفظ حریم خصوصی برای کاربران بردارد. آنتی ویروس شرکت معروف کسپرسکای با نام Kaspersky Mobile Security منتشر شده است که از آخرین فن آوری امنیتی برای محافظت از گوشی های هوشمند در مقابل ویروس ها، تهدیدات اینترنتی، سایت های فیشینگ، جاسوس افزارها و هرزنامه ها استفاده می کند.

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم:  30.11 مگابایت
 • نسخه: 11.4.4.232
 • اجرا در: اندروید 2.3 به بالا
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:


Norton Security and Antivirus



Norton Security antivirus یکی از قدرتمندترین و بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس و امنیتی می باشد که با داشتن آن برروی سیستم خود می توانید امنیتی کامل و قوی را در مقابل حملات Mal ware ها، هکر ها و دیگر حملات مخرب داشته باشید و از آسیب رسیدن به اطلاعاتتان جلوگیری شود. این نرم افزار با دارا بودن یک فایروال قدرتمند و آتشین از همه ی جهات سیستم شما را مورد نگهبانی قرار میدهد و از ورود هرگونه ویروس و بدافزارها به سیستم جلوگیری کرده و اقدام به حذف آن ها می نماید. با این برنامه می توانید حافظه ی سیستم ، برنامه ها و فایل ها را اسکن کرده و در صورت وجود هرگونه بدافزار اقدام به حذف سریع ان ها نمایید. قدرت و سرعت اسکن Norton بسیار بالا می باشد ، بنابراین تأخیری در کارهای شما بوجود نمی آید.

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم:  5.26 مگابایت
 • نسخه: 3.8.8.1731
 • اجرا در: اندروید 2.3 به بالا
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:


KARUS mobile.security



KARUS mobile.security یک اپلیکیشن امنیتی تحت اندروید می باشد که به منظور محافظت گوشی و یا تبلت اندرویدی شما در مقابل بدافزارها، دزدی ها و اسپم ها طراحی شده است. طراحان این نرم افزار با شناسایی کامل برنامه های مخرب اندرویدی تمامی راه های مقابله با آنها را یاد گرفته و تمامی آموخته های خود را در ساخت این برنامه که دارای محیط کاربر پسندی هم می باشد گرد آورده اند. اسکن کردن برنامه های نصب شده و همچنین حافظه SD card، توانایی به روز رسانی، امکان کنترل گوشی یا تبلت به صورت ریموت برای مقابله با دزدی های احتمالی و همچنین بلاک کردن شماره های ناخواسته از دریافت اس ام اس از جمله ویژگی های این نرم افزار می باشند.

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم:  1.79 مگابایت
 • نسخه: 1.1.9
 • اجرا در: اندروید 2.3 به بالا
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:


Trend Micro mobile security

ترند

Trend Micro Premium Security  یک نرم افزار امنیتی قدرتمند با استفاده آسان برای محافظت از تلفن همراه و اطلاعات شخصی کاربران در محیط اینترنت و هنگام گشت و گذار در اینترنت می باشد. شناسایی لینک های سالم و مخرب در شبکه های اجتماعی، شناسایی سایت های امن و مخرب در نتایج جستجوهای اینترنتی، داشتن تیونر سیستم، جلوگیری از سرقت اطلاعات، امکان مدیریت والدین بر فعالیت های اینترنتی فرزندان خود و نیز امکان محدود کردن آنها از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار پولی می‌باشد و ما هم فقط به معرفی آن اکتفا کردیم.

 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
واسه من دانلودش نصب نمیشه میخوام 360 را نصب کنم اندرویدم 10 هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
خدا خیرتون بده،انشاءا.....
دستتون درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
خیلی جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۹ آبان ۱۳۹۶
مگه داریم،تازه با رتبه بالا، مگه میشه
Iran (Islamic Republic of)
ادم
۲۳:۰۷ ۰۳ آبان ۱۳۹۶
من یه ویروس قوی وارد گوشیم شده و این انتی ویروس ها شناسایی نمی کنن باید چه کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
اقا گوشیمو را زدن چه کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۳۴ ۱۵ تير ۱۳۹۶
سلام
کدوماشون برای ویروس کشی اینترنت نمیخواد
United States of America
Free man
۰۷:۱۲ ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
خیلی برام عجیبه این دوست عزیز اینجوری درباره برنامه avast که 100میلیون دانلود فقط از گوگل پلی داره اینجوری حرف میزنه . avast mobile security یکی از بهترین هاست شاید تو ایران نشه از گوگل پلی دانلود کرد ولی میتونین از مایکت دانلود کنید
United States of America
صائب
۲۰:۱۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
تشکر بابت آنتی ویروسkarus
United States of America
مهسا
۰۵:۲۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
اینایی ک میگن cm خوبه پس معلومه نمیدونن ک cm خودش ویروسیه!
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۲۳:۵۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
اولین برنامه ای که آنتی ویروسه اصلا نصب نمیشه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
کیارش
۲۱:۵۸ ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
تجربه شخصی خودم بهم نشون داد همه این حرفها پوچه. دوستم شمارمو داد به یه هکر در عرض یک ربع هکم کرد. قبلا سونی داشتم اونم سه سوته هک کرده بود. خیر سرم موبایل جدید هواوی و قدرتمندگرفته بودم. اندرویدمم شیشه و انتی ویروسم هم اوست و به روز و تمام نکات امنیتی ممکن رو که میشد رعایت کرده بودم
تازگیها فهمیدم هک کردن ملت چقدر سادست. چون دستگاههای اندرویدی اپدیت سریع و به روز ندارند ولی در عوضش انجمنهای خارجی هک به روزند و هر روز جاسوس افزار و تروجان جدید براتون میزارند! کافیه انگلیسی بلد باشید و برید در سایتها و انجمنهای خاص وب و به روزترین نفوذ به حفره ها رو برای فرستادن رو گوشی ملت دانلود کنید. امریکا هم کاری نمیکنه. گویا گوگل و سیا همکاری و توافقی دارند که موبایلها ناامن بمونه تا امکان هک توسط سرویسهای اطلاعاتی وجود داشته باشه
کلام اخرم باز میگم هک کردن موبایل مثل آب خوردنه. کافی یکی سیریش زندگیتون باشه و بخواد از کاراتون سر در بیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۵ ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
سلام من هرچی رمز فایل رو میزنم باز نمیکنه میشه لطفا این 6 تا برنامه رو به جیمیلم بفرستین لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
با برنامه های خودت خدا حافظی کن.خودت زدی با دست خودتت کلن کردی وگرنه هیچ وقت برنامه خودش پاک نمیکنه
Germany
ناشناس
۱۳:۳۲ ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
سلام آقا این برنامه سکوریتی360چیه هرچی داشتم و نداشتم رو پاک کرد ( برنامه های نصب نشده که خیلی کمیاب بودن )خواهشا بگید که چجوری من اینا رو برگردونم،؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
لطفا یه مطلب درباره ی انتی ویروس های ایرانی بزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
cm, 360 , اینا شاید به نظر اونایی که استفاده میکنن و اطلاعاتی از امنیت ندارن خیلی خوب بیاد ولی یک آنتی ویروس خوب شاخصهای دیگه ای هم داره که اونم اشغال نکردن رم، نداشتن تبلیغات و قسمتهای اضافه، یک آنتی ویروس باید فقط آنتی ویروس باشه نه چیز دیگه ای.cm و ۳۶۰ هربار که اجرا میکنی بعد اتمام کار هم میره قسمت تبلیغات هم به شدت رم گوشی رو اشغال میکنه و باعث افزایش مصرف باطری و کندشدن سرعت گوشی میشه. به همین دلیله که این شرکتها اومدن کنارش برنامه جانبی دادن بیرون برای خالی کردن رم و افزایش سرعت گوشی یا کلی تیکه برنامه دیگه باید یکی یکی نصب بشن که اینم برا خودش مصیبتی میشه و بغیر از رم ، حافظه داخلی رو پر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
دوستان عزیز هیچ کدو از انتی ویروسها به درد نمیخورن دلیل علمی دارم من خودم قبلا انتی ویروس داشتم مشکل اونا اینه که وقتی نصبشون میکنی با دسترس بالا به تمام فایل های اصلی ؛ کد های امنیتی رو باز میکنن و با کوچکترین ایراد در انتی ویروس ؛ کوشی شما کاملا" نا امن میشه من دو ساله از هیچ انتی ویروسی استفاده نمیکنم حتی یه ایراد کوچیک تو گوشیم ندارم ولی وقتی انتی ویروس داشتم چند بار مشکل واسم پیش اومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۳۰ تير ۱۳۹۵
هرکی گفته cm security خوب نیس دروغ گفته. خیلی هم خوبه و یکی از بهترین هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۱ ۲۵ تير ۱۳۹۵
اگه کار کنن انتی ویروسا خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۸ تير ۱۳۹۵
آنتی ویروس360 از همه بهتره........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
کدومشون خوبه راهنمایی کنید لطفا
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
متاسفانه قویترین انتی ویروسو فراموش کردین nod 32
United States of America
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
من تمام آنتی ویروسهای اندروید رو نصب کردم.از همه بهتر نود ۳۲ لایسنس دارش هست.cm security رو وقتی با clean master نصب می کنم شارژش خیلی زود خالی میشه.360 security. هم همینطور.کلا این برنامه هایی که رم و کش دستگاه رو خالی میکنن همه رو امتحان کردم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
دمتون گرم بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۵ اسفند ۱۳۹۴
تو پاسخ بعضيا كه ميگن كاسپر آنتي ويروس بديه.
بهتره بدونين بهترين شركت امنيتي تو سطح جهانه كه همه سيستم هاي شركتارو با نسخه (اورجينال) اين نرم افزار پوشش دادن.پس الكي نظر ندين.
CM security هم خيلي سطحي اسكن ميكنه پس نميشه با كاسپر يا اوست مقايسش كرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
سلام من که میخوام همه ی ویروس های تبلتم کامل پاک بشه کدومو دانلود کنم یعنی کدومشون از همه بهتره ممنون میشم راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
سلام من که میخوام همه ی ویروس های تبلتم کامل پاک بشه کدومو دانلود کنم یعنی کدومشون از همه بهتره ممنون میشم راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۴ ۲۷ دی ۱۳۹۴
بعضی از بعضی انتی ویروس ها تعریف و بلافاصله بعضی دوستان سریع آنرا رد میکنند،بالاخره نفهمیدم کدام بهترین است.
لطفا یکی نظر کارشناسانه بدهد
United States of America
ناشناس
۲۰:۵۲ ۲۶ دی ۱۳۹۴
سلام تو رو قران مثبت دادن هاتونو درست کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۵ دی ۱۳۹۴
من گوشیم یه ویروس داره به اسم monkey testاینویروس سرعت گوشبمو میگیره،و دابما پیام های تبلیغاتی ارسال میکنه،من ویروس کش۳۶۰و دارم ،پیداش میکنه حذف میکنه اما وقتی خاموش روشن میکنم‌دوباره برمیگرده،داره عذابم میده نمیخوام فلش کنم میشه راهنماییم کنید که چیکار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
آنتی ویروس های ایرانی نصب کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
خوب ببین برای کدوم برنامه اس همون برنامه داده هاش رو پاک کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۰ دی ۱۳۹۴
چرا میگه باز کردن فایل امکانپذیر نیست؟
چی کار باید کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۳ دی ۱۳۹۴
آقا من نه قصد توهین دارم نه ناراحت کردن کسی. اما به نظر من برنامه ای که میخواد آنتی ویروس خوبی باشه، باید فقط آنتی ویروس باشه. برنامه هایی مثل cm یا360 که کلی چیز دارن حالا یه آنتی ویروسم روش خیلی قوی نمیتونن عمل کنن. فقط با تبلیغ زیاد اسم در کردن. آنتی ویروس های خوب زیادی مثل eset, avg, کسپر و خیلی موارد دیگه هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۴
با سلام.من انتی ویروسcm securityرو نصب کردم.اصلا قوی عمل نمیکنه.گوشیم ویروسی شده و این انتی ویروس نمیتونه ویروس رو پاک کنه.بنظر من زیاد خوب نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
همشون را نصب کردم ولی cm security از همه بهتر بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۴
سلام. دوستان من یه ویروسی داشتم که حتی با دوبار فلش زدن و امتحان چند آنتی ویروس اصلا پیدا نمیشد اما الان آنتی ویروس 360 رو که تو اینجا هستش رو نصب کردم درجا شناسایی کرد و پاکش کرد. شک نکنین جواب میده.راستی ویروس من این بود که وقتی گوشی رو باز میکردم چندتا پیام تو صفحه نشون میداد که باعث میشد گوشیم قفل کنه. عالیه ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۱۹ مهر ۱۳۹۴
سلام به همه.آثا ما این avastرو نصب کردیم ولی آپدیت نمیشه اصا.دوستان خواهشا اگه آنتی ویریوس خوب برای اندروید میشناسید به ما هم بگیدمرسی
Iran (Islamic Republic of)
Arman 2mpr
۰۵:۱۲ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
فقط nod 32.
روی گوشیم تمام آنتی ويروس ها رو نصب کردم ولی نتونستن ویروسی تو گوشیم پیدا کنن فقط nod32تونست ویروسها رو شناسایی کنه
Iran (Islamic Republic of)
Rasoul Shakiba
۲۳:۴۰ ۰۴ مهر ۱۳۹۴
من خودم از nt32 استفاده میکنم ازش رازیم نیازی به انتی ویروس دیگه ای ندارم من همیشه هرچی که بخوام دانلود کنم از سایت اصلیش دانلود میکنم حتی اگه پولی باشه. nt32 یکی از بهترین هاست هرکی هرچی میگه بزارید بگن. بعضی از انتی ویروسا بهترینن مثل nt32 اما نسخه های کاملشون پولیه من خودم از نسخه کاملش استفاده میکنم حرف نداره
Germany
حامد
۱۲:۲۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
من که فکر می کنم avg از اینا بهتره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
خوب هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
پس بیت دفندر چی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
همین نیم ساعت پیش یه نفر با ارسال یه sms میخواست گوشیمو هک کنه من از ساعت نامتعارف ارسال پیامک یکم شک کردم که دیدم cm security پیغام داد که یه فعالیت جاسوسی مشاهده شد. در حالیکه bitdefender هیچ عکس العملی نشون نداد!
Iran (Islamic Republic of)
mohsen
۱۱:۰۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
پیشنهاد من cm security امتحانشو پس داده
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۷:۳۰ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
دوستان نظرتون چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
aydaa
۱۰:۴۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
تبلتم خود ب خود برنامه میزنه و بعظی موقع هم خود ب خود خاموش میشه
این کوفتی چشه ایشالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
سلام من در اینترنت برام پیام اومد در تبلت ویروس هست میخوام بدونم واقعا هست؟
باید چیکارکنم؟
United States of America
ناشناس
۰۹:۱۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
انتی ویروش کاسپاراسکی خوب نیست هرکی نصب کنه ضرر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۲۵ ۲۸ تير ۱۳۹۴
سلام. من کسپراسکای داشتم sign inهم شدم ولی نمیدونم یه روز بعد زدم حذفش کردم چون اعتماد نداشتم بهش.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۱۹ ۲۸ تير ۱۳۹۴
من که باورم نمیشه که افرادی رایگان نرم افزار بسازند که ویروس کشی کنه و امنیت تامین کنه مگه داریم؟لاین و وایبر و... هم همینطور.
Iran (Islamic Republic of)
آرمین
۱۷:۱۵ ۱۳ تير ۱۳۹۴
Cm security , 360 mobile security , اینا بهترین نرم افزارهای اکنیتی برای موبایل هستن ، به دو دلیل ، تول اینکه در تست های av test تفریبا همیشه صد در صد ویروسها رو شناسایی کردن و امتیازسون همیشه ۶ از ۶ بوده و افت نداشتن ، دوم اینکه کلیه امکاناتسون کاملا رایگانه،
360 mobile security یه برتری هم داره و اونم اینه که با اینکه کاملا رایگانه هییییییچ تبلیغی در محیط نرم افزار وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۱۳ تير ۱۳۹۴
خودتون دانلودش کردین؟ یا خریدین؟
Iran (Islamic Republic of)
آرمین
۲۰:۵۸ ۱۲ تير ۱۳۹۴
سلام به همگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۹ تير ۱۳۹۴
من اوست دارم ازش راضیم
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۷:۲۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
الان از بین اینا بهترین کدومه ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
دستتون درد نکنه اما یه سوال نود ۳۲ هم خوبه ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۲:۰۰ ۲۱ دی ۱۳۹۴
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییه
Netherlands
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
اقا این کسپرسکای چرا sign in نمیشه؟
United States of America
ناشناس
۰۵:۰۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
انگار حالتون خوش نیست ؟ پس avg چی شد! ! اول تحقیق کنید خودتون یاد بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
parsa
۱۲:۴۳ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
KARUS mobile.security رو دان کردم ولی پسورد میخواد!
Iran (Islamic Republic of)
ساناز
۱۲:۱۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
دستتون درد نکنه،همیشه کاربردی ترین برنامه ها رو ارائه میدین.عالیwell done
Iran (Islamic Republic of)
amir
۲۳:۰۴ ۰۵ دی ۱۳۹۳
Cm security
قدرتمندترینه شک نکن شک کردی حذفش کن دوباره نصبش کن
Iran (Islamic Republic of)
alireza
۲۱:۲۲ ۰۵ دی ۱۳۹۳
آنتی ویروس آوست رمزداره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۴ دی ۱۳۹۳
Trend Micro Premium Security
باید می نوشتین : Trend Micro Mobile Security که قابلیت حفاظت هم از اندروید رو داره و هم اپل iOS
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۲ دی ۱۳۹۳
آوست آپدیت نمیشه .
کسپرسکی هم عزیزم محبوب نیست . فقط ی شرکت دزد و شیاد و کلاهبرداره که یکی مثل شما داره حسابی براش میماله .
Iran (Islamic Republic of)
ramin
۲۱:۲۱ ۰۱ دی ۱۳۹۳
در پاسخ به هادی:
با سلام به هادی عزیز آیا واقعا محبوبیت کمی داره!؟؟؟این آنتی ویروس سبک و در عین حال بسیار قدرتمند عمل میکنه!آنتی ویروس avast را با CM security مقایسه کردم وavast در گوگل پلی 1000 نفر از سراسر دنیا دانلودش کردن ولی CM security رو 50 میلیون نفر دانلود کردن!!!پس از محبوبیت و کارکرد آنتی ویروس میفهمیم که CM security بهتر و محبوب تره
United States of America
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
عزیز نوشته 50 thousand دانلود شده
یعنی 50 هزار نفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۱ دی ۱۳۹۳
وطنی چیزی نداشتید
Iran (Islamic Republic of)
maxdj650
۲۳:۳۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۴
فکر کنم صفحه رو اشباهی اومدی بازش کردی.بحث شامپو یه جای دیگست اینجا نیست! فکرکنید داره یه جایی در مورد یه سیاره ای صحبت میشه که آیا توی این سیاره اکسیژن میتونه وجود داشته باشه یا نه و... بعد یکی درو باز کرده یه دفه ای یهو میپرسه آقا تو این سیاره آب معدنی چیزی ندارید؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ramin
۰۰:۴۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
بروید گوگل پلی از CM SECURITY آمار بگیرید که چند نفر کاربر از این آنتی ویروس استفاده کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۱۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
رفتیم آمار گرفتیم
خیلی محبوبیت کمی داره داداش
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۰۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۳
پس nod32چی بهترینشه
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۱۶:۵۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۳
سلام cm security رو یادتون رفته یکی از بهترین انتی ویروس هاست.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۳۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۳
خدا خیرتون بده،انشاءا.....
دستتون درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
aria
۱۳:۰۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۳
پس cm securty چی شد؟ چرا بین لیست نیست؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۳ دی ۱۳۹۳
ترندمیکرو نسخه رایگان هم داره عزیزم .
آخرین اخبار