مدیرعامل شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران:

تبدیل کیش به یک مرکز تجاری نفت در آینده نزدیک

اکبری، با تاکید براینکه کشور توان ساخت و اجرای طرح ها و پروژه ها را دارد مسلما دیگری نیازی به خرید خارجی نداریم گفت: به زودی خبرهای خوبی برای تبدیل منطقه آزاد تجاری کیش به یک" Oil Business Center " داریم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، عزت الله اکبری در سمینار ارتقاء توان ساخت داخل ١٠ گروه خانواده کالا و تجهیزات اولویت دار صنعت نفت با تاکید بر اینکه  تمام کارها و مراحل اجرایی برای حضور پرشور سازندگان صنعت نفت در مناقصه ساخت ١٠ کالای اولویت دار صنعت نفت فراهم شده است، اظهار داشت: مهندسی قانونی برای حضور سازندگان صنعت نفت در این عرصه صورت گرفته است و اعتقاد ما این است که با این همراهی اتفاق مهمی در بین سازندگان تجهیزات نفتی رخ خواهد داد.
 
وی تاکید کرد: زمینه های این همکاری در این فرصت بی سابقه فراهم شده است، باید همدیگر را پیدا کنیم و این پروژه بزرگ و مهم را به سرانجام برسانیم.
 
اکبری با اشاره به اینکه روند بررسیها و ارزیابی های شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران در زمان اجرای مناقصات و ساخت این ١٠ قلم کالا متوقف نخواهد شد و اظهار داشت: به محض امضای قرارداد ١٠ گروه کالاهای اساسی صنعت نفت و رسیدن به نقطه مطلوب در اجرا و ساخت ، بنا بر تاکید شخص وزیر نفت به سراغ گروه بعدی کالاهای اساسی صنعت نفت خواهیم رفت و این روند را بدون وقفه ادامه خواهیم داد.
 
مدیرعامل شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران افزود: زمانی که کشور توان ساخت و اجرای طرح ها و پروژه ها را دارد مسلما دیگری نیازی به خرید خارجی نداریم بایستی تمام توان خود را برای ارتقا کیفیت و خدمات بکار گیریم.
 
مدیرعامل شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران در ادامه از برنامه آتی این شرکت برای تبدیل منطقه آزاد تجاری کیش به یک" Oil Business Center " بنا بر تاکید وزیر نفت خبر داد و گفت: یکی از پروژه های در دستور کار که مدتهاست در حال برنامه ریزی برای آن هستیم همین پروژه است و در آینده خبرهای خوبی در مورد آن خواهیم داشت.
 
اکبری خاطرنشان کرد: این جلسات برای هماهنگی بیشتر بین ما، شرکتهای خریدار این کالاها و سازندگان است و در ادامه نیز منتظر ارائه نظرات و پیشنهادات شما در مورد جزئیات این پروژه و حتی قرارداد و مدل آن هستیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار