شاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عدم پرداخت بدهی‌های یک دولت توسط دولت دیگر قابل پذیرش نیست / دولت حق تهرانی‌ها را بدهد

نایب رییس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تمهیدات دولت‌ها در هر زمان پابرجاست و عدم پرداخت بدهی‌های یک دولت توسط دولت دیگر قابل پذیرش نیست.

 مجتبی شاکری، نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در توضیح بدهی‌ 700 میلیاردی دولت و پیش شهرداری تهران و عدم پرداخت آن توسط دولت فعلی با بیان اینکه تعهدات دولت‌ها در هر زمان پابرجا و قابل اجراست، افزود: عدم پرداخت بدهی‌های یک دولت توسط دولت دیگر قابل پذیرش نیست و هر دولت موظف است بدهی‌های حکومتی را تسویه نماید.

وی تصریح کرد: مصوبات مجلس شورای اسلامی و شهرداری تهران نگهبان تنها منحصر به یک روز نیست، بلکه متناسب با مسیری نوشته شده است که مجموعه نظام باید در جهت آن گام بردارد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سهم قانونی دولت در پرداخت بخشی از اعتبار مورد نیاز مترو  گفت: به عنوان مثال عدم پرداخت این اعتبار قانونی از سوی دولت سبب عدم اجرای دیگر پروژه‌های شهر به دلیل اختصاص ردیف بودجه آن‌ها جهت ساخت ایستگاه‌های مترو و توسعه حمل‌ونقل خواهد شد.

شاکری با عنوان مهاجرپذیر شهر تهران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخش‌ وسیعی از جا‌به‌جایی‌های روزانه شهر به ارایه خدمات به شهروندان غیر تهرانی اختصاص می‌یابد و از سوی این شهر با مشکلات متعددی به ویژه در زمینه حمل‌و‌نقل عمومی مواجه است لازم است دولت حق تهرانی‌ها را بدهد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: بدهی ، دولت ، تمهیدات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار