بایدها و نبایدهای تغییرات مدیریت کلان سینما (1)؛

فرزاد موتمن: بود و نبود بنیاد فارابی فرقی نمی‌کند

یک کارگردان سینما گفت: بود و نبود بنیاد فارابی فرقی نمی‌کند، به طور مثال بخشی به نام سینمای کودک به وجود آمده که در آن 60 و چندی فیلم تولید شده که هیچ کدام قابل اکران نیست.

فرزاد موتمن کارگردان سینما در خصوص رفتن برخی از مدیران سینمایی و تاثیر آن بر بدنه‌ی سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: در هر صورت فکر می‌کنم دوستان دیگری جایگزین می‌شوند و قرار نیست اتفاق خاصی بیفتند.

این کارگردان در خصوص تأثیر کوچک سازی بنیاد فارابی یا تعطیل شدن آن بر بدنه سینما عنوان کرد: چند سالی هست که حرف از تعطیلی آن است؛ همچنین این بنیاد در دهه‌های 60 و 70 نقش اساسی و فعالی در سینما داشت ولی در 8 سال اخیر تأثیر چندانی نداشته است.

وی افزود: این بنیاد فیلمهایی را که مورد علاقه‌اش باشد، حمایت می‌کند و به بقیه‌ی فیلمها روی خوشی نشان نمی‌دهد و یا می‌گویند فیلم شما در اولویت نیست.

موتمن تصریح کرد: بود و نبود بنیاد فارابی فرقی نمی‌کند، به طور مثال بخشی به نام سینمای کودک به وجود آمده که در آن 60 و چندی فیلم تولید شده که هیچ کدام قابل اکران نیست و امیدوار هستم اگر قرار بر ماندن آن باشد مسئولان کاری کنند که فارابی همانند دهه‌ی 60 و 70 شود.

وی خاطر نشان کرد: من تنها یک فیلمساز هستم و نقطه نظرات خود را بیان می‌کنم ولی باز هم می‌گویم بود و نبود فارابی خیلی توفیری نمی‌کند چون همیشه فیلمهای شخص بنده در این بنیاد در اولویت نیست.


انتهای پیام/ رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار