بازديد وزير بهداشت از بيمارستان در حال ساخت تربت جام/بازدید از بیمارستان سجادیه این شهرستان

وزیر بهداشت از بيمارستان 67 تختخوابه طالقاني شهرستان تربت جام که در حال حاضر با پيشرفت 97 درصدي در حال اجراست بازديد و در جريان روند ساخت اين طرح قرار گرفت.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا،بر اساس اعلام دکتر جعفری معاون درمان شبکه بهداشت و درمان تربت جام برای اتمام این طرح یک میلیارد تومان و برای تجهیز آن نیز ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در صورت تامین اعتبار لازم این طرح در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد. 

اجرای این طرح گامی موثر در گسترش خدمات رسانی به ساکنان شهرستان تربت جام خواهد بود. 

 بازدید از بیمارستان سجادیه تربت جام

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی همچنین در ادامه سفر به تربت جام از بیمارستان سجادیه این شهرستان بازدید و در جریان روند ارائه خدمات به بیماران و مراجعین و همچنین اجرای برنامه تحول نظام سلامت قرار گرفت. 

بیمارستان سجادیه تربت جام با ۱۶۰ تخت فعال هم اکنون با ۷۵ درصد تخت اشغال به بیماران و مراجعین خدمات ارائه می‌دهد. 

دکتر جعفری معاون درمان شبکه بهداشت و درمان تربت جام در حاشیه بازدید وزیر بهداشت از این بیمارستان با اشاره به اینکه تمامی بسته‌های ابلاغی برنامه تحول نظام سلامت تا کنون در این شهرستان اجرایی شده است اظهار داشت: اجرای این برنامه موجب افزایش ۱۰ درصدی اشغال تخت و همچنین کاهش شش درصدی میزان سزارین در بیمارستان سجادیه این شهرستان شده است. 

وی با بیان اینکه از ۵۷ متخصص در این شهرستان، ۴۶ متخصص در این بیمارستان فعال هستند خاطر نشان کرد: این امر موحب افزایش سه برابری مراجعه به کلینیک‌های تخصصی این بیمارستان و همچنین افزایش رضایتمندی شهروندان شده است. 

وی با اشاره به اینکه وجود یک بیمارستان فعال در این شهرستان پاسخگوی نیاز مراجعین نیست اظهار امیدواری کرد: با توجه به حضور متخصصین در این شهرستان، با افتتاح بیمارستان طالقانی شاهد گسترش خدمات و همچنین کاهش ازدحام در بیمارستان سجادیه باشیم. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار