مروری بر مهمترین اخبار "سیاسی" شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: تلاش برای نیازمندان و درماندگان و وفاداری و خدمت به انقلاب و نظام ویژگی بارز این سید بزرگوار بود و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

تلاش برای نیازمندان و درماندگان و وفاداری و خدمت به انقلاب و نظام ویژگی بارز این سید بزرگوار بود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/29/2824237_980.jpg

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم پرهیزگار و خدمتگزار مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سیّد علی غیوری را تسلیت گفتند.


سازمان ملل خاصیت ندارد / صهیونیست‌ها باید محاکمه شوند

رئیس کمیته دفاعی- امنیتی مجلس شورای اسلامی گفت: حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق نشان داد که سازمان ملل خاصیت ندارد و هر زمان که لازم باشد می‌توان به کشوری مستقل حمله کرد.


تفریغ بودجه چیست و چگونه آماده می‌شود؟

گزارش تفریغ بودجه سالانه کشور از سوی دیوان محاسبات انجام شده و میزان تحقق درآمد‌ها و بخش‌های هزینه‌ای قانون بودجه سالانه و نیز تخلف دستگاه‌ها در تخصیص بودجه‌های لازم، پس از پایان سال را مشخص می‌کند.


نیازمند اعتبارات ویژه هستیم/ رکود طرح‌های سازمان پزشکی قانونی در صورت عدم تخصیص بودجه کافی

 رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: چنانچه اعتبارات به ما داده شود، در اجرای طرح‌های مختلف در سازمان پزشکی قانونی تسریع بیشتری خواهیم داشت.


جدایی 2 خردادی‌ها از «هاشمی» و «ناطق»/ یکه‌تازی عارف بر مرکب اصلاحات

 قطع به یقین این بار جریان اصلاحات به افرادی جز هم خیمه‌ای‌های خود برای تصاحب صندلی‌های سبز بهارستان، شانس حضور نخواهند داد و اینکه هرازچندگاهی صحبت از ائتلاف با برخی چهره های اصولگرا همچون ناطق و یا چهره های فراجناحی همچون هاشمی را پیش می کشند، چیزی جز لفاظی و رد گم کردن نمی تواند باشد.


کاهش قیمت جهانی نفت نوعی لجبازی سیاسی/ امروز زمان هنرنمایی دولت و مجلس است
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت و مجلس باید بودجه را طوری تنظیم کنند که با حداقل وابستگی به نفت و پیش‌بینی کاهش بیش از این، کشور را در سال ۹۴ از این بحران عبور داده و اشتغال مردم نیز لطمه‌ای نبیند.


اطلاعات دقیق اوباما!/ جواب دندان‌شکن رهبری به دشمنان/ بعد از 22 سال، هنوز آن 6 ماه نتانیاهو نیامده است!

در این مستند، ادعاهای مضحک دشمنان ملت ایران از جمله نتانیاهو، بوش، اوباما، شرمن، کری و آمانو از دیرباز تاکنون درباره دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای و پاسخ مقامات جمهوری اسلامی ایران مطرح شد.


بهره‌برداری از معادن فرصت مناسبی برای محرومیت‌زدایی در استان خراسان جنوبی است

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی با بیان اینکه بهره‌برداری از معادن فرصت مناسبی برای محرومیت‌زدایی در شهرستان‌های استان خراسان جنوبی است، گفت: متأسفانه معادن این استان بکر و دست‌نخورده باقی مانده است، لذا باید زمینه سرمایه‌گذاری در معادن استان از جمله فعالیت بخش خصوصی فراهم شود.


سردار "دهقان" و "معصومه ابتکار" چه تعهداتی را برای حفاظت از محیط زیست کشور امضا کردند؟
در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و ضرورت تعامل میان دستگاه‌های اجرایی برای حفاظت هر چه بیشتر از محیط زیست کشور، تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت دفاع و سازمان حفاظت محیط زیست امضاء شد.


دشمنان کوردل نظام هرگز به اهدافشان نخواهند رسید/ واکنش دانشجویان در پی اهانت به آیت‌الله علم‌الهدی

 جامعه اسلامی دانشجویان خراسان رضوی در پی توهین مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان لرستان به امام جمعه مشهد مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار