انتخاب کاپیتان دوم تیم یونایتد توسط سرمربی هلندی

سرانجام مایکل کاریک به جایگاهی که شایسته‌اش بود رسید و لوییس فن خال وی را به عنوان کاپیتان دوم منچستر یونایتد انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت مایکل کاریک ملی‌پوش انگلیسی منچستریونایتد دوران نقاهت خود پس از انجام عمل جراحی بر روی زانو را سپری می‌کرد و با کسب بهبودی توانست فقط در 6 بازی گذشته شیاطین سرخ حضور داشته باشد. این 6 بازی همگی با پیروزی به پایان رسید و شروع ایده‌آلی را برای کسب در رقابتهای این فصلرقم زد. مدافع میانی یونایتد از سوی لوییس فن خال کاپیتان دوم تیم انتخاب شد و به گفته وی عنوان کاپیتان سومی به فلچر خواهد رسید.

بر اساس این گزارش کار یک در سال2006به اولدترافورد آمد و تاکنون 350 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده است او خیلی زود به یکی از مدافعان حاضر در لیگ برتر تبدیل شد و احترامی که دیگربازیکنان یونایتد برای وی قائل هستند و تجربه خوبی که طی این سالها کسب کرده و موجب شده فن خال او را به عنوان کاپیتان دوم تیمش انتخاب کند.

کاریک: ما برای قهرمانی مبارزه می‌کنیم

مایکل کاریک معتقد است منچستریونایتد به یکی از مدعیان اصلی کسب قهرمانی تبدیل شده و بازیهای آینده نشان خواهند داد تا چه اندازه می‌تواند برای چلسی دردساز شود.

کاریک گفت: قصد ندارم بگویم ما قهرمان قطعی این فصل می‌شویم اما به طور حتم با چنین جایگاه و امتیازی که داریم به کسب قهرمانی امیدوار بوده و برای 2 تیم بالای جدول یک رقیب جدی محسوب می‌شویم یونایتد چشم به بازیهای ماه ژانویه دوخته اما در شرایط فعلی دقیقا همان جایی قرارگرفته‌ایم که فکرش را می‌کردیم. از سوی دیگر ژوزه مورینیو مربی چلسی هم در مصاحبه‌های خود بارها گفته بود صدرنشینی آنان تا پایان نیم فصل به معنی قهرمانی قطعی چلسی نیست.

کاریک به تغییر روحیه بازیکنان یونایتد اشاره کرد و گفت: داشتن روحیه پیروزی برای موفقیتهای بعدی در بازیهای لیگ اهمیت زیادی دارد بازیکنان به سطحی از باور قهرمانی رسیده‌اند که در هر بازی فقط به کسب 3 امتیاز فکر می‌کنم تغییرسیستم بازی توسط فن خال اتفاق خوشایند برای ما بود اما بهتر از آن تغییر روحیه تیم و خود باوری بود که به بازیکنان داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، سرمربی ، هلندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار