نیازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

9دی ثابت شد خواب‌ آشفته باطل‌اندیشان علیه ملت ایران هرگز تعبیر نمی‌شود/ راه عاشورا و مسیر کربلاییان همچنان باز است

عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: نهم دی‌ماه 88 ثابت شد کوثر انقلاب همیشه جاریست، گرچه عده‌ای که از انقلاب به نان و نامی رسیده‌اند و در مرداب راکد دنیاطلبی و بی‌بصیرتی مانده‌اند، به زعم باطل خود بخواهند مانعِ جریان این کوثر همیشه جاری شوند.

"سامان نیازی"در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه حماسه "9دی" ثابت کرد خواب‌ آشفته باطل‌اندیشان علیه ملت ایران هرگز تعبیر نمی‌شود، اظهار داشت: رأفت بالای نظام اسلامی در حق این مزدوران وطن‌فروش و دنباله‌های بی‌شرم و حیایشان کار را به جایی رسانده که دم از طلب خود می‌زنند.
 
 وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه "9دی 88 حادثه کوچکی نیست؛ بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه حرف اصلی ملت ایران یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود"، تصریح کرد: از آغازین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی، ماهیتِ الهی این انقلاب عظیم که ریشه در جریان اصیل اسلام ناب محمدی(ص) دارد، عناصرِ منافق و ناخالصی را که به هر دلیلی در زیر لوای آن گرد آمده‌اند تصفیه کرده و پرده از روی جریان نفاق برانداخته است.

عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور افزود: حافظه تاریخی ملت عزیز و با بصیرت ایران نمونه‌های فراوانی از رویارویی فتنه‌گران با نظام اسلامی و البته شکست و ناکامی و رسوایی‌شان را به یاد دارد، از آتش افروزی‌های رجویِ منافق تا دشمنی‌ها و سنگ‌اندازی‌های آشکار و نهان بنی‌صدرِ خائن، تا فتنه تیر ماه 78 و اخیراً فتنه 88 که به اعتراف دوست و دشمن بزرگترین فتنه در تاریخ سی و چند ساله انقلاب بوده است.
 
وی اظهار داشت: ملت بزرگ و بصیر ایران روزهای فراوانی را نیز به یاد دارد که در آن‌ها حماسه، بصیرت، اگاهی، ایستادگی در راه حق، دلدادگی به خدای متعال و ایمان به تحقق وعده های الهی و تبعیت از رهبری الهی و حضور به موقع در صحنه موج می زند، همچون خورشیدی شب ظلمانی فتنه و فتنه‌گران را روشن و باطن باطل و طینت پلیدشان را علی‌رغم ظاهر حق به جانب آن‌ها، رسوا می‌کند تا برای هیچ کس حجتی در حمایت از فتنه و فتنه‌گران باقی نماند.
 
نیازی تأکید کرد: نهم دی ماه 88 یکی از آن روزها بود که تا ابد بر تارک عظمت و بصیرت و حق‌خواهی ملت ایران خواهد درخشید، نهم دی‌ماه ثابت کرد که کوثر انقلاب همیشه جاریست؛ گرچه عده‌ای که از انقلاب به نان و نامی رسیده‌اند و در مرداب راکد دنیاطلبی و بی‌بصیرتی مانده‌اند، به زعم باطل خود بخواهند مانعِ جریان این کوثر همیشه جاری شوند.
 
وی با بیان اینکه نهم دی ماه ثابت کرد شجره طیبه انقلاب اسلامی ریشه‌ای بس محکم دارد و تا همیشه جان رهروانِ راه عزت و حقیقت را از عطرِ گل‌های معطرش حیات و شور و شعور می بخشد، گفت: نهم دی‌ماه اثبات کرد راه عاشورا و مسیر کربلاییان هنوز باز است و ملت عاشورایی ایران هرگز دست از یاری حسین زمانش بر نداشته و بر نمی‌دارد، نهم دی‌ماه اثبات کرد که خواب‌های آشفته فتنه‌گران و باطل‌اندیشان برای ملت ایران هرگز تعبیر نخواهد شد.

عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور اضافه کرد: نهم دی‌ماه رویش نسل جوان انقلابی است و بصیرت و آمادگی‌اش را برای حضور در همه صحنه‌های انقلاب در برابر ریزش واپس‌گرایان و پشت‌کنندگان به انقلاب اثبات کرد.
 
نیازی گفت: امروز هم ملت نهم دی‌ماه با همان بصیرت و آمادگی در صحنه حاضر بوده و تحرکات فتنه‌گران و دست و پا زدن‌های بی‌‌حاصل و سخنان طلبکارانه و بی‌حیایی و وقاحت عقبه‌های فکری و عملیاتی آن‌ها را زیر نظر دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از مسئولان قوه قضاییه می‌خواهیم تا فتنه‌گران بی‌حیا را به اشد مجازات رسانده و طومار فتنه‌گری آن‌ها را برای همیشه درهم بپیچد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار